הנשיאה הבאה?

ניקי היילי במתקפה נגד טוויטר "הכחשת שואה מותר?"

תמונה – צילום UN
לאחר שטוויטר הוסיפו אזהרה לציוץ שפרסמה על שיטת הבחירות, ניקי היילי תוקפת בחזרה: "לאייתוללה שמכחיש שואה לא כתבתם שנוי במחלוקת". צפו

שגרירת ארה"ב לשעבר באו"ם ניקי היילי ומי שמדברים עליה כמועמדת הבאה לנשיאות של הרפובליקנים, יוצאת במתקפה נגד רשת 'הטוויטר' לאחר שמיתגו ידיעה שלה על הבחירות כדיווח לא מדויק: "וואו. כאשר האייתוללה של איראן אומר שהשואה לא קרתה, בטוויטר לא כתוב "טענה זו שנויה במחלוקת." כשאני אומרת שהצבעה בדואר מקלה על הונאת הבחירות, טוויטר אומרים שזה שנוי במחלוקת. אתם תוההים מדוע שמרנים לא סומכים על חברות ההייטק הגדולות?", זעמה היילי בתגובה לאזהרה שהוסיפו לציוץ.

כזכור, נשיא אירן חמינאי מתח ביקורת בציוץ שפרסםשלא צונזר על ידי טוויטר גם לאחר הזעם על הכחשת השואה: "יש לשאול מדוע זה פשע להעלות ספקות לגבי השואה? מדוע כל מי שכותב על ספקות כאלה צריך להיכלא, ולהעליב את הנביא מותר?".

גם הרשת החברתית פייסבוק עוררה סערה לאחר שגולשים ברשת טענו שהסירו לכאורה את הכינוי 'נשיא ארה"ב' מפרופיל הפייסבוק של דונלד טראמפ שעדיין מכהן כנשיא לעוד כחודשיים וכתבו "מועמד פוליטי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.