שערורייה

דינה זילבר במתקפה חסרת תקדים: "פייק מנהיג"

תמונה – צילום מסך דום

הפה הגדול: עו"ד דינה זילבר, המשנה ליועמ"ש יוצאת במתקפה מרומזת וחריפה נגד ראש הממשלה נתניהו בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה: "המשילות עליה לא חדלים לדבר בשנים האחרונות היא מחוז חפץ וירטואלי היא פאטה מורגנה כמו נווה מדבר מדומיין לצמאים ומוכי חם במדבר שכמה שמדברים בה, פוגעים בה, מקיאים עליה כתרופת הפלא בה תתגמשנה כל התקוות או החיסון החברתי לכל החולאים כביכול, ככה היא מתרחקת והולכת"

עוד תקפה זילבר: "המשילות היא כסות מרהיבה שאמורה להתוות ממיטב הבדים ומיטב החייטים ולאפשר לשלוט ולקדם מדיניות, לו רק לא יפריעו לכך השופטים, או היועצים המשפטיים, או נערי האוצר, או אנשי הדיספטייט, או התקשורת המוטה והמגוייסת, או האקדמיה האנטי פטריוטית, או עוולם התרבות האליטיסטי המנותק שאנחנו מממננים וחיים על חשבוננו ורק מוציא את דיבתנו בעולם, או תוכניות הסאטירה שרק פוגעות במורל הלאומי, או מהנדסי התודעה, או אנשי ישראל הראשונה, או בוגרי קרן וקסנר, או הקרן החדשה לישראל וכל גרורותיה, או ארגוני החברה הישראלי הממומנים ע"י ממשלות זרות, או החמוצים, או הפריבילגים, או השמאלנים, בס', או הקיבוצניקים עם בריכות השחייה, או אלו ששכחו להיות מה זה להיות יהודים, או אוכלי השפנים והחזירים, או סתם ערבים, או המפגינים, או אופירה וברקו ואוליי מחר ניתן יהיה לגלגל את האשמה על הזמר במסיכה".

העיתונאי עמית סגל הגיב בעקיצה: "לדינה זילבר היה נאום בנוי לתלפיות. במקום יאיר גולן הייתי מתחיל לחשוש למקומי במרצ" צייץ סגל והוסיף: "יש הרבה מדינות שבהן פקידים נושאים נאומים פוליטיים כאלה נגד הדרג הפוליטי. רק באחת לא מתלווה להם מכתב התפטרות. גם מכתב פיטורים עובד. פרשת משפטים בושה."

העיתונאי אביעד גליקמן צייץ: "אני מבין שהקמפיין לפיטורי דינה זילבר נמצא בשיאו בשל דבריה הנכונים והמדוייקים… תנוחו חברים. בצירוף מקרים אלו שקוראים לפיטוריה הם אלו שקוראים לא לציית לבתי משפט ומחאו כפיים ליושב ראש הכנסת לשעבר שהפר פסיקת בגץ. עולם קצת הפוך לא?"

ח"כ מאי גולן הגיבה: "וואו.. תיראו מופתעים! דינה זילבר יוצאת נגד רה״מ והימין. כבר לפני שנים הייתה צריכה להתפטר מתפקידה ולהתפקד למרצ. עוד פקידה שכמעט כל החלטה שקיבלה הייתה נגועה בפוליטיקה (כמובן מהצד השמאלי של המפה) ובאינטרסים זרים. ברוך שפטרנו. לא נתגעגע."

ח"כ בצצלאל סמוטריץ': "הנאום המרשים של דינה זילבר הערב הוא ההוכחה הטובה ביותר לפוליטיזציה של מערכת המשפט הישראלית. זילבר תהיה ללא כל ספק פוליטיקאית מרשימה ותכבוש מקום של כבוד בצמרת הנהגת השמאל. אין לי בעיה עם דעותיה, יש לי בעיה קשה עם העובדה שהיא כפתה אותן בשנים האחרונות על החברה הישראלית בכסות משפטית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.