מלחמות היהודים

נזיפה מהשכנים למתפללים: "לכו לבני ברק"

תמונה – צילום מסך אריאל אלחרר

השכנים בשכונת כוכב הצפון בתל אביב זעמו על השכנים שהתפללו מחוץ לבניין בשכונה לפי תקנות משרד הבריאות. בתיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות תועדו השכנים כשהם נוזפים במתפללים: "נמאס, אני לא גרה בבני ברק, אתם מפריעים לשכנים. לכו לבני ברק".

העיתונאי אריאל אלחרר שהעלה את הסרטון כתב: "בהרבה ערים מעורבות בארץ כמו ירושלים נשמעות 5 פעמים ביום תפילות מהמואזין וכולם חיים עם זה בשלום, אבל תפילות בתוך שכונה יהודית זה מפריע. "איש איש באומנתו יחיה".

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד הגיב: "לא יודע באיזה ערוגות צמחה המגדפת, אבל מעניין אם מי שחינך אותה ל"קבלת האחר", "סובלנות" ו"ליברליזם", עושה חשבון נפש כעת."

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב גם הוא לתיעוד: "כואב מאוד. אבל אני מאמין בכל מאודי זה מיעוט קטנטן והכי לא מייצג בחברה הישראלית. כמו ההוא וההיא שהתנהלו הזוי השבוע וגונו מקצה לקצה. אז בואו לא ניתן לזה יותר משקל. הרוב המוחלט של החברה הישראלית אוהב ומכבד את המסורת ובוודאי סובלני ומתחשב במקרים כאלה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.