בושה

תיעוד: מפגין מבלפור בעימות עם חיילי צה"ל

תמונה – צילום מסך

הפתעה? מפגין בכיר ופעיל בהפגנות השמאל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מידי מוצאי שבת בבלפור, תועד השבוע משפיל ומתעמת עם חיילי צה"ל במהלך הפגנה של פעילי שמאל ופלסטינים נגד חיילי צה"ל סמוך לכפר תייסיר שבצפון הבקעה.

פעיל 'אם תרצו', יהודה שרבני כתב: "בעולם מתוקן: אזרח לא היה מתקרב ככה לחייל, המערכת הפוליטית והתקשורת מכל הקצוות, היו מזדעקים ומגנים את האזרח הישראלי שתוקף את הלוחם. לעיתים, השקט הוא רפש."

בעולם מתוקן: אזרח לא היה מתקרב ככה לחייל, המערכת הפוליטית והתקשורת מכל הקצוות, היו מזדעקים ומגנים את האזרח הישראלי שתוקף את הלוחם. לעיתים, השקט הוא רפש.*עדכון של מוטי קסטל*: האיש עם החולצה השחורה שתוקף את החייל הוא מיכאל טורקניץ (בתמונה) מהפעילים הוותיקים והמוכרים המפגינים בבלפור. הוא אף נעצר במוצאי השבת שעברה במהלך צעדה לא חוקית על כביש 1. להמשך קריאת הכתבה: https://bit.ly/2KGlaEt

Posted by Yehuda Sharabany on Wednesday, November 25, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.