מתפרקים

גנץ במתקפה חסרת תקדים נגד נתניהו: "מפר הבטחות סדרתי"

תמונה – פייסבוק כחול לבן

ראש הממשלה חליפי ושר הביטחון בני גנץ יוצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו והודיע כי מפלגת 'כחול לבן' תצביע בעד פיזור הכנסת שתגיש האופוזיציה.

לא היו לי אשליות בקשר לנתניהו, הכרתי את הרקורד שלו כ"מפר הבטחות סידרתי", אך חשבתי שאזרחי ישראל חשובים יותר מכל מנהיג ושנתניהו יתעלה לגודל השעה. זה לא קרה. נתניהו הבטיח אחדות? – אז הבטיח! נתניהו התחייב שלא יהיו טריקים ולא יהיו שטיקים? – אז התחייב! נתניהו הבטיח ניהול אחראי של משבר הקורונה? – אז הבטיח! נתניהו לא מקיים- והציבור משלם! לא לי שיקר נתניהו – לכם הוא שיקר. לא אותי הוליך נתניהו שולל, אלא את אזרחי ישראל כולם!"

גנץ ממשיך ותוקף: "נתניהו הפך את המלחמה בקורונה לקמפיין אישי להאדרת שמו תוך שהוא מציג כל מהלך כהישג שלו, כאילו לא מדובר במאמץ משולב של משרדי הבריאות, הפנים, החינוך, הכלכלה וכמובן של מערכת הביטחון וצה"ל. וכל זה קרה רק מסיבה אחת- נתניהו מצוי במסלול הישרדות אישי. הסרגל היחיד על פיו מתקבלות החלטות אצלו הוא הניסיון להיחלץ מהמשפט, הממתין לו מעבר לפינה. מול התרגילים והתכסיסים הפוליטיים של נתניהו אנחנו נאבקנו למען הביטחון, השפיות, הקשישים, התלמידים, המובטלים, החולים, מערכת המשפט ועוד רבים, כשטובתם ולא טובתנו האישית לנגד עינינו.

עוד אמר גנץ: "כחול לבן תצביע מחר בעד ההצעה לפיזור הכנסת. ארבעה עשורים לחמתי במדים ופעלתי למען מדינת ישראל, שאותה אני כה אוהב. בשנתיים האחרונות בכלל, ובחודשים האחרונים בפרט אני נאבק למענכם, אזרחי המדינה, בכל דרך שיכולתי. כל המצקצקים, המצייצים ומפרסמי הפוסטים – לא יסיטו אותי מאמונתי ומדרכי. חבריי ואני בכחול לבן נמשיך לפעול באחריות, בנחישות ובמסירות למענכם ולמען מדינת ישראל. את הבחירות הללו יכול למנוע רק מי שהחליט עליהן – נתניהו, ״נטל ההוכחה עליך". הבא מיד את התקציב לממשלה, תדאג להעביר אותו ותבטיח את האחדות שאתה יודע לדבר עליה רק מול מצלמות. הפסק את השיסוי והפילוג. אם תפעל ללא תכסיסים ותרגילים, לא יצטרכו מיליוני אזרחי ישראל למצוא עצמם בחודש מרץ במערכת בחירות רביעית. אך אם תחליט להמשיך בדרך הנוכחית, נצא חבריי בכחול לבן לבחירות, עם ההישגים החשובים שהבאנו, ועוד נביא. שרי כחול לבן ימשיכו לעמוד כחומה בצורה, כשרק טובת המדינה לנגד עיניהם. "

אזרחי ישראל מעולם לא הצטערתי שלקחתי סיכון למען המדינה, לא כששרקו כדורים מעל לראשי, בהסתערות בקרב ולא כשנטלתי סיכון פוליטי, למען טובת המדינה. אם אכן יכפה עלינו נתניהו בחירות, אאבק, שנביא בעקבותיהן, ממשלה רחבה, ממשלה עם אחדות אמיתית, שכה נדרשת בעת הזו. תהיה זו ממשלה מתפקדת, שבה לך, נתניהו, לא יהיה חלק. ממשלה שתילחם במגפת הקורונה ובשנאת האחים ולא באזרחיה. ממשלה שתהיה ראויה לאמונו של העם ותביא תקווה לאזרחי ישראל.

אין מדינה בעולם שמתנהלת ללא תקציב. מול הפיגוע הכלכלי הזה-אני לא אעמוד מנגד.הצטרפו לשידור החי

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Tuesday, December 1, 2020

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב: ‏נאום גנץ נגד רה"מ והליכוד הוא התחלת קמפיין הבחירות שלו. המתקפה האישית נגד נתניהו – שפל המדרגה. בזמן שהליכוד עובד רק למען הציבור בטיפול במשבר הקורונה, כחול לבן עובדים רק כדי שבני גנץ יהיה רה"מ. הם מפזרים את הכנסת ומפרקים את הממשלה, תוך כדי פגיעה באזרחי ישראל, בשביל גחמה פוליטית."

ח"כ אביגדור ליברמן הגיב לנאומו של גנץ: "בוקר טוב אליהו".

ח"כ ניר ברקת קרא לפרק את השותפות: "גנץ פירק הערב את השותפות בממשלה. כעת הליכוד חייב לקחת את ההובלה כדי להפסיק את השיתוק שנכנסנו אליו, לשנות כיוון במלחמה בקורונה ולהציל את הפרנסה של מאות אלפי אזרחים.
חייבים להביא להכרעה ברורה בבחירות ו-40 מנדטים לליכוד – רק כך נביא יציבות שלטונית לישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.