בעד או נגד?

עיתונאי הארץ: "הנה יהורם בגיל 38 מתחתן עם אורנה בת ה-17"

תמונה – ארכיון לשכת הנשיא

על רקע הפרסומים על התמודדות הזמר יהורם גאון לתפקיד הנשיא הבא של מדינת ישראל, עיתונאי 'הארץ' ג'וש בריינר פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה מחופתו של גאון עם אורנה רוזנבלאום בת ה-17 בשנת 1977: "תמיד כיף להיזכר ברגעים יפים מנשיא המדינה הבא שלנו. הנה יהורם בגיל 38 מתחתן עם אורנה רוזנבלום בת ה-17. הוא כמובן רצה עוד כשהייתה בת 16. אבל מה לעשות, החוק לא איפשר. הרב עובדיה בעצמו חיתן. מרגש. שיר החופה: "יש לי רק חלום לקנות לך יהלום".

בתגובה לפוסט תקפו הגולשים את בריינר. ג'ורדן גולן כתב: "ג'וש כמובן לא טרח לציין שיהורם גאון היה בן 38 בשנת 1977. כשנישואים בגיל הזה היו דבר נפוץ, אני יודע, משפחה תימנית, הם נהגו להתחתן בגיל מוקדם גם פה ללא קשר לשמירה על הנשים מפני ערבים. הוא אפילו לא הגיש מועמדות עדיין וכבר אתם מלכלכים עליו? איכס אתם פשוט דוחים, כמה רוע ושנאה יש בכם"

אלחנן כתב: "כמה צייד פגרים אתה מ1 ועד לקחת איש כמו יהורם גאון שהוא ופועלו כל כך בקונצנזוס ולהפוך אותו לסוג של עבריין על ידי פרקטיקה שפלה כל כך, בה לוקחים מעשה מלפני הספירה ובוחנים אותו במדד 'מוסרי' של ימינו.
רק אל תשכח ג'וש שהפרקטיקה הנלוזה הזו תהיה קיימת גם עוד 50 שנה ותחזור אליך בבומרנג"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.