מנת יתר

הותר לפרסום: יולי זולקוביץ נמצאה ללא רוח חיים

תמונה – אלבום משפחתי

הותר לפרסום: בית משפט השלום בת"א האריך היום בחמישה ימים את מעצרו של איליה שקון, בן 23, החשוד בהמתה בקלות דעת של בת זוגתו הצעירה יולי זולקוביץ' בת 18, שנמצאה הלילה ללא רוח חיים בדירתם בתל אביב, ככל הנראה מצריכת כדורי סם קשים.

עוד עולה מהחקירה, כי לאחר לילה שלם שראה שמצבה לא טוב, שלח החשוד הודעה לחבר וכתב כי הוא חושש שבת זוגו מתה לאחר שנטלה כדורים רבים.

בריאיון ראשון ל'כאן חדשות' האשים אביה של זולקוביץ את בן זוגה שעל פי החשד סיפק לה את הסמים: "מאה פעם פניתי למשטרה לגביו, שום דבר לא קרה. המשטרה לא עשתה כלום, כל המערכת לא טובה".

זולקוביץ' הוסיף כי בתו התמכרה לסמים קשים כשהייתה בת 15 ונכנסה למכון גמילה רטורנטו שאותו עזבה לפני כחצי שנהלפני שסיימה את הטיפול. שירותי הרווחה לא פיקחו על בתו או דאגו לה לתוכנית שיקום מסודרת", הוסיף האב הכואב.

אורן קיינר, פרמדיק מגן דוד אדום שהגיע ראשון לזירת האירוע הקשה סיפר: "כשהגענו לדירה ראינו את הצעירה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותה לבית חולים תוך המשך ביצוע החייאה כשמצבה קריטי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.