ללא צער בעלי חיים

צפו: נתניהו טועם לראשונה סטייק מתורבת

תמונה – כאן חדשות

לראשונה בעולם!: ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בסיור טבעוני במפעל 'אלפא פארמס' המייצר בשר מתורבת המגודל כולו במעבדה. במהלך הסיור אכל נתניהו סטייק שלדבריו טעים מאוד: "טעים עם חמלה".

יועצת רה"מ טל גלבוע כתבה: "מדינת ישראל הינה בין המובילות בעולם בשימוש בטכנולוגיה זו, בשר מתורבת, גידול בשר במעבדה ימנע צורך בגידול בעלי חיים ובשחיטה, ימנע את הזיהום הסביבתי הנלווה לכך מדובר בחלבונים נקיים ללא אנטיביוטיקה וכימיכלים מזיקים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום במפעל לייצור בשר מתורבת של חברת Aleph Farms

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום במפעל לייצור בשר מתורבת של חברת Aleph Farms ולראשונה מבין מנהיגי העולם טעם בשר מתורבת.ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר הטעימה: "לא ייאמן, טעים עם חמלה. אין כאן שום הבדל״.ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר במפעלי חברת Aleph Farms ברחובות, המתמחה בייצור בשר מתורבת, כזה שאינו מצריך שימוש או פגיעה בבעלי חיים. מדינת ישראל מובילה בעולם בכל הקשור לתעשיית ה-FoodTech ואחראית עד כה ליציאתם של למעלה מ-50 סטארטאפים מקומיים בתחום תחליפי המזון. ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״הבשר הוא חלק עצום מהזיהום בעולם. כדי להוציא את חתיכת הבשר הרגילה צריך פרה וצריך לעבור דרך כל כך הרבה שטחי מרעה עם פסולת, עם זיהום ועם השקעת אנרגיה – וכאן עושים את זה ישר. זה אמנם ייקח קצת זמן עד שהביס הזה יהיה רנטבילי ולא יעלה כל כך הרבה, אבל זה יגיע.הנחיתי עכשיו את מזכיר הממשלה צחי ברוורמן למנות מתכלל לכל התעשיות האלה כדי לחבר ולטפל בכל הגורמים העוסקים בדבר. ישראל תהיה מעצמת בשר אלטרנטיבי. פרוטאין אלטרנטיבי".ראש הממשלה ביקש מיועצת רה״מ לזכויות בעלי החיים טל גלבוע להתנסות גם כן בטעימת הבשר המתורבת והיא נענתה ואמרה: ״מדובר בטכנולוגיה שתציל מיליארדי בעלי חיים בעולם ותסייע במניעת תהליך השחיטה, ללא זיהום סביבתי נלווה. זה העתיד בתחום החלבון האלטרנטיבי ואני מודה לך ראש הממשלה על העשייה גם בנושא זה״.רה"מ נתניהו במענה לשאלה האם ישראל בדרך לסגר שלישי:"אנחנו נביא פתרון, כי אנחנו כבר בדרך. החיסונים כבר ממש בדרך. אנחנו רואים את האור בקצה המגפה, ואנחנו נפתור את זה. צריך לעשות את זה בצורה חכמה. אמרתי אתמול שאני לא אהסס להוסיף מגבלות או להחזיר מגבלות. ככל שנקדים אנחנו נצמצם את הזמן של המגבלות. אבל זה בהמשך היום".ניר גולדשטיין, מנכ"ל ארגון The Good Food Institute Israel:"כסטארט-אפ ניישן מתבקש שישראל תהיה ראש החץ גם בפוד-טק. חלבון אלטרנטיבי יכול להיות מנוע צמיחה אדיר למשק הישראלי. זה יכול להפוך למציאות, רבות הודות לתמיכה הממשלתית בתחום עד כה, ויחד נוביל את ישראל לחזית המירוץ העולמי לחלבון אלטרנטיבי."וידאו: עומר מירון, לע"מסאונד: בן פרץ, לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Monday, December 7, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!