פירות השלום

הסוף לגזענות: שייח ערבי קנה 50% מבית"ר ירושלים

תמונה – ביתר ירושלים

למרות האיומים של אוהדי לה פמליה המתנגדים לבעלות ערבית על הקבוצה, המיליונר משה חוגג חתם לפני זמן קצר על הסכם למכירת 50% מקבוצת ביתר ירושלים לשייח’ חמד בן ח’ליפה אל נאהיאן מאיחוד האמירויות.

השייח, אשר נחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות, וחלק ממשפחת המלוכה, רכש לאחר משא ומתן ארוך כ-50 אחוז מהבעלות של המועדון, כשההתחייבות להשקעה שלו תעמוד על למעלה מ-300 מיליון ש״ח בעשר השנים הקרובות (כולל החזר השקעת בעלים).

הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון ישמש בראש ובראשונה להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים פוטנציאליים להתפתחות. כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש לקבוצה שיכלול גם את בנו של השייח׳, מוחמד בן חאמד בן ח׳ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון.

מתווך העסקה נאום כהן אמר בראיון לרשת ב: "זה רגע היסטורי, להרבה אנשים היה ספק שזה ייצא לפועל. זה הולך לקרב את המדינות עוד יותר ולהוביל את בית"ר ירושלים למגרשים בינלאומיים. אף אחד לא מתרגש מלה פמיליה. ישראל חתמה על שלום עם האמירויות, אנחנו מאחורי הסיפורים של הגזענות. בית"ר צריכה להיות בטופ, ואני רואה לאן זה הולך"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.