הפה של פוטין

שגריר רוסיה בישראל: "ישראל היא הבעיה במזרח התיכון"

תמונה – שגרירות רוסיה

שגריר רוסיה בישראל אנאטולי ויקטורוב, תוקף את ישראל ויוצא להגנת האיראנים ותקף את ישראל בראיון לעיתון ג'רוזלם פוסט: "ישראל, ולא אירן, היא הבעיה במזרח התיכון", תקף השגריר הרוסי והאשים את ארה"ב בהפרת ההסכם הגרעין.

בתגובה לשאלה על פעילות חיזבאללה במימון איראני ברחבי סוריה והמנהרות שנוטרלו בשנים האחרונות בגבול הצפון אמר השגריר "ישראל היא זו שתוקפת את חיזבאללה, לא החיזבאללה תוקף את ישראל. אין אף הוכחה כי החיזבאללה הוא שבנה את המנהרות".

עוד אמר השגריר בהתייחסות לסכסוך הישראלי פלסטיני: "אנחנו מאמינים כי הסוגיה הפלסטינית וסוגיית ההתנחלויות חייבות להיפתר. הן לא יכולות להיות מוחלפות על ידי הסכמי אברהם, הבעיות עדיין קיימות ואינן מסכנות רק את תושבי האזור אלא אנשים רבים ברחבי העולם", כך דווח באתר ג'רוזלם פוסט.

משגרירות רוסיה בישראל נמסר לאחר מכן, כי הדברים הוצאו מהקשרם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!