התגובה ללפיד

נתניהו מתחייב: "אני מתכוון להיות הראשון שמתחסן"

תמונה – צילומים לע"מ

החיסון כבר כאן: בטקס קבלת הפנים לחיסונים הראשונים שהגיעו מארה"ב, ראש הממשלה נתניהו התחייב כי הוא יהיה הראשון להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה. "אנחנו רואים את הסוף צריך עדיין לשמור על הכללים. מה שחשוב לי שאזרחי ישראל יתחסנו, אני מאמין בחיסון הזה אני מצפה שהוא יקבל את האישורים המתאימים בימים הקרובים ביותר. אני רוצה שאזרחי ישראל יתחסנו וכדי לעשות זאת, אני רוצה לשמש דוגמא להם, ואני מתכוון להיות הראשון שמתחסן בחיסון הזה במדינת ישראל"

עוד אמר נתניהו: "אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלת ישראל, וזהו אחד הרגעים המרגשים ביותר שעבדתי עליו קשה מאוד, חודשים ארוכים, עם שר הבריאות ואנשי משרדו, כדי להביא מזור ופתרון למגפת הקורונה."

ברשתות החברתיות מיהרו הגולשים להפיץ את הסרטון של יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד שתקף לפני כשבוע את ראש הממשלה נתניהו והאשים אותו שהוא משקר לאזרחי ישראל בנוגע להגעת החיסונים. טופז לוק, יועצו של רה"מ נתניהו לעג ללפיד: "ליאיר לפיד יש תעודת בגרות בטעויות ובשקרים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.