מזעזע

תיעוד דרמטי: כלב פיטבול תקף פעוטה בדרך לגן

תמונה – בית החולים איכלוב

בדרך לגן: 2 פעוטות בנות שלוש וארבע ננשכו הבוקר בדרך לגן על ידי כלב פיטבול שבעליו ״טייל״ עימו ללא רצועה או מחסום פה. פעוטה אחת במצב קשה עם סימני נשיכה משמעותיים בפנים והיא יורדת כעת לניתוח בהול ופעוטה נוספת עם נשיכה באזור האוזן.

ההורים ההמומים משחזים בדמעות כי הם צעדו עם הבנות לגן כשלפתע הכלב שעט לעברם וזינק על הפעוטות. אמא אחת הצליחה לשחרר בכוח את הכלב שגולל על הרצפה את הבת הקטנה וברח בריצה לעבר ילדה נוספת שכבר הייתה בשער של הגן כשהכלב התנפל עליה בעוצמה ואבא והשומר שהיו במקום הצליחו לאחר מאבק לשחרר את הבת מהשיניים של החיה.

כעת שתי הפעוטות נמצאות בטיפול רפואי כשאחת מהן תעבור אשפוז וטיפול ממושך. ההורים ההמומים נסערים וכעת מוסרים עדות למשטרה שהגיעה לחדר המיון.

״זה פשוט מזעזע. כל הצוות במיון עם דמעות למראה הפעוטה שננשכה קשה בפניה כשהנזק שנגרם לה הוא משמעותי. כרופאה וותיקה בחדר המיון לא נתקלתי בעוצמה כזו של נשיכה ואני רותחת על אוזלת היד שבה בעלי כלבים מרשים לעצמם לטייל עם כלב מסוכן ללא מחסום פה ורצועה מה שהביא לפשע הזה. אני מקווה שבעל הכלב יענש בחומרה״ מוסרת ד״ר אילת רימון, מנהלת חדר מיון ילדים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.