הולכים לבחירות

סקר חדש: גדעון סער מזנק, בני גנץ מתרסק

תמונה – ארכיון עמוס בן גרשון לע"מ

שעות לאחר שהכריז על פרישתו ממפלגת 'הליכוד' לקראת הקמת מפלגה חדשה בבחירות הקרובות, מפלגתו החדשה של ח"כ גדעון סוער זוכה ל-17 מנדטים, כך עולה מסקר 'פאנלס פוליטיקס' שבוצע עבור רדיו 103. מפלגת 'הליכוד' יורדת ל- 25 מנדטים וגנץ יורד ל-6 מנדטים בלבד. ימינה 19 – יש עתיד 14 – הרשימה המשותפת 11 – ש"ס 9 – יהדות התורה 7 – ישראל ביתנו 7 – מרצ 5.

עמית סגל התייחס לסקר הדרמטי: "הנתון היחיד החשוב בסקר היה ויהיה כמה מנדטים סער לוקח מנתניהו. כי אלה המנדטים שיכולים לחולל מהפך, וגם הכי יציבים לכאורה: זה לא ״רק לא ביבי״ פריך אלא אנשי ימין שבחישוב קר מעדיפים ימני א על ימני ב".

ח"כ בוגי יעלון שגם פרש מהליכוד בשנים האחרונות והצטרף למפלגתו של לפיד הזהיר את סער: "גדעון, יישר כח על הצטרפותך למחנה הצלת ישראל משלטון נתניהו. מוטב מאוחר… התכונן לחדירת ״איראנים״ לנייד שלך, לשליפת תיקים נגדך, למתקפה ברשת שתסמן אותך כ״סמולני בוגד״, ״אנרכיסט מפיץ מחלות״ ועוד. המתקפות השיקריות שעוד יבואו, הן רק המבוא להקדמה. במאבק הזה, אין פשרות.״

ח"כ שלמה קרעי הגיב לסקר ברשת ב': "הליכוד תנועה מפוארת עם 4 מנהיגים ב-72 שנה. אנחנו לא מתרגשים מגדעון סער, אם הוא יקבל קולות זה רק מתוך כת 'רק לא ביבי' וזה לא מעניין אותנו. אם גדעון היה מנצח בפריימריס – הוא לא היה פורש. זו מנגינה לא מכובדת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!