מודה ועוזב

אבי בניהו לעג לנתניהו ומתנצל: "עושה זאת בלב שלם"

תמונה – סלפי טוויטר

שעה לאחר הגעת החיסונים לישראל, דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו פרסם הודעת התנצלות על שלעג לראש הממשלה נתניהו שהבטיח כי ישראל תהיה הראשונה בעולם שתקבל את החיסונים: "התנצלות: גם כאן וגם במקומות נוספים כפרתי באמירות של ראש הממשלה נתניהו שאמר שהחיסונים הראשונים יגיעו בינואר ואמרתי כי הוא מטעה הציבור ביודעין. אימצתי את הערכת שר הבריאות וגורמי המקצוע שאמרו שלא יגיעו חיסונים לפני מרץ. חש שחובתי להתנצל בפניו ובפניכם ואני עושה זאת בלב שלם."

דובר שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר הגיב: "ייתכן ואתה ממהר להתנצל. פרומו של כמה אלפי חיסונים למדינה של שמונה מיליון איש זה לא ״החיסונים כבר פה״ בוא נראה מתי תגיע המסה, באיזו עלות, ובאיזה מקום אנחנו ביחס לעולם."

פעילת שמאל לשעבר סמדר שמואלי תקפה את בניהו: "לא סולחת, אתה מתנצל כי יצאת אידיוט מושלם ולא כי פגעת. קל בעיניכם לקרוא לאדם שמציל את המדינה – "שקרן" 24/7 בשעה שהוא היחיד שדובר אמת כאן. נדמה לכם שהטפשה ורעל הם שפת הדמוקרטיה, אבל הם ממש לא. (מתוך חמלה לא אשתף את הציוץ השקרי שהעלת)"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.