"אני פשוט נדהם"

אהוד יערי לאופנהיימר: "לא הייתי קורא להסכמים "פוצי מוצי"

תמונה – צילום מסך: Sky News Australia

בראיון לאראל סגל ברדיו 103, תקף הפרשן הבכיר לענייני ערבים של חדשות 12, אהוד יערי, את מנכ"ל 'שלום עכשיו' יריב אופנהיימר שזלזל על הסכמי השלום עם מדינות ערב: "אני פשוט נדהם. אתה נדמה לי השתעשעת פעם עם 'שלום עכשיו'. אני מקווה שבירכתם על ההסכמים האחרונים."

יריב אופנהיימר: תראה ההסכם עם האמירויות שהוביל להורדת הסיפוח בהחלט בירכנו. יש לי בעיה עם כך שלא עושים שלום עם האויבים האמיתים שלנו.

אהוד יערי: אני לא חלק ממקהלת סבבה קרא לזה ברבש? אני לא חלק ממקהלת הסבבה, כן ביבי לא ביבי טוב ביבי לא טוב לביבי. לא מעניין אותי, מפני שההסכמים האלו יעמדו הרבה אחרי טראמפ ואחרי ביבי. ואני לא הייתי קורא להסכמי שלום 'פוצי מוצי' כאילו זה איזה דבר זניח שאפשר להשאיר בצד. אני מזכיר לכם. חיילים מרוקנים לחמו נגדנו חיילים סודנים לחמו נגדנו, מספיק עם הסיפורים האלה שלא היה מלחמה ולא היה כלום".

עוד חשף יערי: בסביבתו של אבו מאזן קיבלו החלטה שלא לעמוד יותר מנגד נגד הסכמי השלום. הם רוצים עכשיו לגייס עכשיו את המדינות שעושות נורמליזציה עם ישראל כדי ללכת למו"מ כדי לחפש מתכונת להסדר זמני.

הראיון המלא

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.