לא יהיה כלום?

ניצחון גדול: בית המשפט הורה לתקן את כתב האישום נגד נתניהו

תמונה – ארכיון לע"מ

תקלות ללא הפסקה: בית המשפט המחוזי קיבל את טענת סנגורי נתניהו שטענו לפגמים בהגשת כתב האישום, והורה לפרקליטות לתקן את כתב האישום נגד נתניהו בפרשת 4000 ולהפריד בין המתנות שקיבל רה"מ נתניהו למתנות שקיבלו רעייתו שרה ובני משפחתו.

הפרשן אלי ציפורי התייחס לפסיקה ותקף את מנדלבליט ושי ניצן: "איזו מכה לעבריינים. ביהמ״ש קבע כי יש לעשות הפרדה בתיק 4000 בין נתניהו למשפחתו ולמסור את פירוט המתנות שקיבל נתניהו. כפי שטענתי מלכתחילה לפרקליטות אין שמץ מתי התקבל כל סיגר. הפרקליטות תיאלץ גם לפרט הדרישות של נתניהו מאלוביץ' בוואלה וגם פה אין לה שום שמץ.

בפסק הדיו כותבים השופטים: "יש לעשות הפרדה בכתב האישום בין נאשם 1 לבין בני משפחתו, שאינם נאשמים, הן בפירוט הדרישות המיוחסות לכל אחד מהם, והן בפירוט ה"מתן" שניתן, על פי הנטען, לכל אחד מהם. ככל שטענת המאשימה היא כי דרישות של בני המשפחה וקבלת טובות הנאה על ידיהם נעשו בידיעת הנאשם, עליה לציין זאת במפורש".

כתב המשפטי של 'גלובס' אבישי גרינצוויג כתב: "הצלחה חשובה עבור סנגורי נתניהו ואלוביץ. עכשיו הפרקליטות תצטרך לפרט בדיוק מה התבקש על ידי בנימין נתניהו עצמו ומה התבקש בידיעתו, ולמי הוגשו הבקשות ועל ידי מי נענו. על גבי עובדות אלה תצטרך הפרקליטות לטעון שמדובר בהיענות חריגה של הטיית סיקור במערכת יחסים שוחדית של נתניהו-אלוביץ."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.