ממג"ב למשטרה

השר אוחנה בחר את קובי שבתאי לתפקיד המפכ"ל

תמונה – ארכיון דוברות המשטרה

בכפוף לאישור הממשלה: לאחר שלוש שנים ללא מפכ"ל, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה החליט להמליץ למנות את מפקד מג"ב ניצב קובי שבתאי, לתפקיד המפכ"ל הבא של משטרת ישראל.

השר אוחנה: "מפקד משמר הגבול ניצב קובי שבתאי הוא קצין מצטיין וערכי, יוזם, בעל נסיון פיקודי עשיר ועטור צל"שים. הוא הוביל את החיל בתקופה הקשה והמאתגרת של אינתיפאדת הסכינים, במהלכה לוחמי ולוחמות משמר הגבול ניצבו בחזית לשמירה על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל."

"משמר הגבול הפך תחת פיקודו לחיל המבוקש ביותר לשירות בקרב צעירות וצעירים המתגייסים בישראל, לפני כל היחידות הצה"ליות, וזאת באופן חסר תקדים. כל זאת בצירוף חזונו למשטרת ישראל, סגולותיו ויכולותיו הביאו אותי למסקנה שהוא האדם המתאים להוביל את המשטרה ולחזק את אמון הציבור בה." מסר השר אוחנה.

https://www.facebook.com/metzudamag/videos/401435683950952

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.