הסערה הבאה

דרישת פוליגרף למפכ"ל המיועד קובי שבתאי

תמונה – דוברות המשטרה

לאחר שהצטלם עם פעיל הליכוד איציק זרקא, התנועה לאיכות השלטון פנתה לוועדת גולברג בדרישה להורות על פוליגרף לניצב קובי שבתאי, מפקד מג"ב, שנבחר למפכ"ל הבא של משטרת ישראל בהמלצת השר אוחנה, בשאלה האם הוא הבטיח משהו בתמורה לנתניהו או לאוחנה בתמורה לתפקיד: "הגם שאין ספק ביושרו של ניצב קובי שבתאי, חובה להזים ולהפיג את החשש העולה בעיקר בעקבות דבריו של ממלא מקום המפכ"ל, מוטי כהן, בשבוע שעבר, שעל פיהם ההחלטה שלא למנות מפכ"ל קבוע במשך שנתיים הייתה נגועה בשיקולים זרים".

עוד נכתב בפנייה לועדה: "כפי שבוודאי ידוע לכם, לוועדה המייעצת סמכויות נרחבות אשר נועדו לסייע לה לגבש את דעתה, וביניהן – הזמנת בעלי תפקידים לראיונות וכן לדרוש בדיקת פוליגרף".

מיד לאחר הכרזת השר אוחנה, הגולשים ברשת הפיצו את תמונתו של שבתאי שהצטלם בעבר עם איציק זרקא, מעריץ מושבע של רה"מ נתניהו. העיתונאית אריאנה מלמד הגיבה: "הוא עושה סלפי גם עם שמאלנים בוגדים, או רק עם מי שרוצה שכל השמאלנים ימותו?"

גולשת נוספת הגיבה: "הכירו את קובי מפכ"לנו החדש. חברים מעניינים יש לו לקובי… אמור לי מי חברך וגו'. האם איציק זרקא המפכ"ל החדש מגיעים מאותו מילייה? האם גם אורלי לב בפאסט-דיאל שלו? והאם הוא כבר נשבע אמונים לשליט העליון או שהצילום עם זרקא הספיק? כל זאת ועוד נגלה בקרוב לפי רמת האלימות המשטרתית…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.