חיזוק למכחישים

סערת החיסונים: יו"ר ועדת הקורונה שאשא ביטון מסתייגת

תמונה – עדינה ולמן דוברות הכנסת
אלפי מודעות אנונימיות המזהירות מפני חיסון הקורונה הופצו ברחבי הארץ. ואיזה ח"כ הודיע שלא יתחסן?

חיזוק למתנגדי החיסונים: יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון מסעירה את הרשתות החברתיות בעקבות תגובתה המסתייגת לשאלת ynet, האם היא מתכוונת ללכת ולהתחסן מפני נגיף הקורונה: "אני אתחסן לאחר שיוצגו לציבור כל הנתונים על אמינות החיסון ויעילותו. נקיים בוועדה דיון בנוגע לחיסונים ונציע מתווה שיאפשר ביצוע בדיקות סרולוגיות לצד החיסון, כדי לא לחסן את מי שלא נדרש לכך", הגיבה ביטון.

סגן שר הבריאות יואב קיש הגיב במתקפה: "החסרת אחריות. פוגעת במאמץ חיסון האוכלוסיה. ממשיכה בפופוליזם זול עם אפס מנהיגות. מציע לגב' שאשא ביטון להתפטר מהכנסת ולהחזיר את המנדט שהליכוד נתן לה בדיוק כפי שעשה יור המפלגה שלה."

ח"כ אלי אבידר הודיע שלא יתחסן לקורונה כמו שהוא לא מתחסן לשפעת.

העיתונאי אראל סגל הגיב בעקיצה לשותפתו הפוליטית החדשה של ח"כ סער: "מ"מ ראש הממשלה בשבילכם. שיהיה בהצלחה. מאחל לשמאל מרכז הישראלי. מועמדים ראויים יותר מהבדיחה הפופוליסטית הזו"

ח"כ שאשא ביטון מסרה בתגובה: "בניגוד לפרסומים, אני מבהירה כי מרגע שהתקבל אישור ה FDA לחיסונים, אני ממליצה לכולם להתחסן. ראשונים צריכים להתחסן צוותי הרפואה והאוכלוסיות בסיכון גבוה ואני כמובן אשמח להתחסן בעצמי. בכל מקרה עמדתי העקרונית היא נגד חיסון בכפייה אלא בשכנוע והסברה לציבור."

Created with Survey maker

בנוסף, הופצו אלפי עלונים ומודעות ברחבי הארץ המזהירים את האזרחים מפני חיסון הקורונה בטענה כי הם מסוכנים לבריאות. שר הבריאות יולי אדלשטיין הגיב: "אני רואה כל מיני אנשים, כולל ח"כים, שמתחילים להפיץ פייק ניוז, לדבר על 'חיסונים מסוכנים', וקוראים לאנשים לא להתחסן. לאנשים האלו לא רק שאין טיפת אחריות, גם לא הכנה למצפון"

טוויטר
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.