לא רק ביבי

ח"כ לפיד: "אני מוכן להתחסן מחר בבוקר"

תמונה – פייסבוק יאיר לפיד

לאחר שטען שהחיסונים לא יגיעו מהר לישראל ועל רקע החשש בקרב האזרחים להתחסן, יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד מבטיח להתחסן ותוקף את רה"מ נתניהו: "החיסונים מתחילים להגיע לכל העולם. מוקדם מהצפוי. זה טוב שיש חיסונים. אני שמח שיש חיסונים. חשבתי שזה ייקח עוד חודשים. חברת פייזר הקדימה את לוח הזמנים. ה-FDA זירז הליכים. אני קורא לכולם להתחסן. אני מוכן להתחסן מחר בבוקר."

"החיסונים הם לא הישג פוליטי. כל מי שיכול לשלם, יקבל חיסונים. נתניהו פישל בקורונה מההתחלה עד הסוף, אז הוא המציא לעצמו קמפיין חיסונים. במקום הקרב נגד המגיפה, הוא מנהל קרב על התודעה. אין מדינה בעולם המערבי שלא קנתה מפייזר ומודרנה חיסונים. אין מדינה שלא תקבל מפייזר ומודרנה חיסונים.

להגיד את האמת לאזרחים זה ערך. האמת היא ערך. הממשלה הזו איבדה את אמון הציבור מפני שהיא כל הזמן משקרת. מעמד הביניים הישראלי הופך להיות העניים החדשים. נקברים תחת הניהול הכושל של הממשלה הזו. במקום לרדת מהבמה בבושת פנים, נתניהו עושה מסיבה של פייק ניוז. הגיע הזמן להחליף אותו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.