מצלמה נסתרת

נעצרה המטפלת שתועדה מתעללת בתינוק

תמונה – מצלמה נסתרת
לאחר פרסום התיעוד ברשתות החברתיות, המשטרה עצרה לחקירה מטפלת בת 65 שצולמה במצלמה נסתרת כשהיא מכה תינוק קטן בפעוטון בנס ציונה. צפו בתיעוד המלא.

המשטרה עצרה הבוקר את המטפלת שתועדה במצלמה נסתרת מכה תינוק בפעוטון בנס ציונה, אמש פורסם ברשתות החברתיות הסרטון הקשה מהמצלמה הנסתרת שהתקינו ההורים לאחר שהתינוק חזר עם סימנים על גופו.

דודתו של הפעוט פירסמה בפוסט בפייסבוק: "תמיד אמרתי לעצמי לנו זה לא יקרה, והיום 'בום' זה התפוצץ לנו בפרצוף.  כל היום אתה שומע על מטפלות מתעללות מזדעזע, מזיל דמעה ולא מאמין שאדם יכול להפוך לחיה. והיום נכנסה לרשימת המטפלת של האחיין שלי, ששומרת עליו, שאמורה לתת לו חום ואהבה".

המשטרה בתגובה למעצרה המטפלת החשודה: "אנו רואים בחומרה כל פגיעה פיזית בקטינים ובפרט חסרי ישע. מיד עם קבלת התלונה במשטרה בשעות האחרונות, נפתחה חקירה שנמצאת בראשיתה ואנו נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות".

https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=A3gbx9_FiGY

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!