ניסיון רצח

כתב אישום: חשודה בשריפת בן זוגה לאחר הפרידה

תמונה – פייסבוק

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושבת פרדס חנה נירית שמייב, בת 35, בחשד שהציתה באמצעות דלק את בן זוגה לשעבר יניב אימינילוב בן 29, כשבועיים לאחר שנפרד ממנה. הוא פונה במצב קשה לבית החולים.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על תושב פרדס חנה בן 29 שהגיע לבית החולים במצב קשה כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו. יניב אותר ברחוב על ידי עוברי אורח שהזעיקו את כוחות ההצלה והמשטרה.

במהלך החקירה אספו החוקרים ראיות רבות תוך שימוש במצלמות אבטחה ותרגילי חקירה וגבו עדויות רבות מהמעורבים בפרשה. לאחר מספר ימים אותרה החשודה והכחישה את המיוחס לה.

עורך דינה התייחס לחדשות נגדה בראיון לכאן חדשות: "היא לא הציתה את הדלק ששפכה על הקורבן. הטענה היא שהוא היה עם סיגריה והיא לא התכוונה שהוא יידלק. היא התכוונה להפחיד אותו ולא להצית אותו, והיא מצטערת על התוצאה הקשה"

יניב אימלינוב (צילום: חן סויסה/ynet)
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.