סוגרים את השמיים

נתניהו: "עושים הכל כדי למנוע את כניסת המוטציה החדשה"

תמונה – צילומים לע"מ
על רקע החשש ממוטציית הקורונה החדשה, קבינט הקורונה אישר להטיל הגבלות על החוזרים מחו"ל ושליחתם למלונית בידוד. צפו בהצהרת רה"מ נתניהו

כולם לבידוד: בתום ישיבת קבינט הקורונה בה הוחלט על הגבלות לנוסעים המגיעים מחו"ל, ראש הממשלה נתניהו מתייחס למוטציית הקורונה החדשה שהתגלה בבריטניה ומדינות נוספות באירופה: "אנחנו עושים הכל כדי למנוע את כניסת המוטציה החדשה של הקורונה לישראל. סגרנו את השמיים לכל הטיסות לישראל מבריטניה, מדנמרק ומדרום אפריקה. אלה המדינות שבהן נוכחת המוטציה. במידת הצורך אנחנו נוסיף מדינות נוספות."

עוד אמר נתניהו: "כל מי שיחזור מהמדינות הללו יכנס לבידוד וחשוב מאוד שייבדק. בייחוד עכשיו, כשהחיסון בידינו וכשאנחנו רואים את האור בקצה המנהרה, חשוב שנמשיך לשמוע על הכללים."

במקביל, שרי קבינט הקורונה אישרו את ההגבלות על איסור כניסה לזרים מחו"ל, בדיקות קורונה ובידוד מיידי במלוניות לישראלים החוזרים מחו"ל גם מדובאי.

העיתונאי איתי בלומנטל דיווח, כי בטיסה שהגיעה אחר הצהריים מלונדון, כ- 40 נוסעים שסרבו להתפנות למלונית בידוד ביקשו לשוב בחזרה לבריטניה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.