לא שותק

חיים רמון: "הברוטליות של השמאל עולה בהרבה על זו של הימין"

תמונה – חיים רמון (צילום עמוס בן גרשום לע"מ)

שר המשפטים לשעבר חיים רמון מגיב במתקפה נגד פעילי השמאל שהציפו בזעם את הרשתות החברתיות נגד שר הביטחון גנץ שמשתף פעולה עם חיים רמון בניסיון למנוע בחירות: "יום משעשע עבר עלי. אלפי בריונים ובוטים מארגון הדגלים השחורים תקפו את הסוללר שלי. נאצות קללות איומים ואלימות מילולית מהסוג הגרוע ביותר .כל זאת בשם "המאבק למען הדמוקרטיה "כמובן, כאחד שחווה התקפות אישיות גם מצד ימין, אני מודיע לכם, הברוטליות של השמאל עולה בהרבה על זו של הימין".

ח"כ לשעבר זהבה גלאון תקפה את רמון: "זה דיי מדהים, שחיים רמון שהורשע פה אחד (ללא קלון) בביצוע מעשה מגונה בקצינה ממשרד רה"מ, ומאז לא מפסיק להטיל דופי בפרקליטות ומנהל קמפיין ציבורי לטובת ראש ממשלה עם כתב אישום, עבר לנהל את הקמפיין הזה מטעמו של רה"מ החליפי לטובת ר"מ שמנסה למנוע את הרשעתו ומשתלח ברשויות האכיפה"

העיתונאי ברוך קרא תקף: "עזבו רגע את זה שרמון מורשע בעבירות מין; באיזה קטע גנץ חושב שהוא בעדו? הרי האיש מסתובב כל היום באולפנים, משבח את ביבי ומדבר על העוול שגרמו לו….גנץ באמת שבר פה את שיא הפתטיות של עצמו"

העיתונאי עמית סגל יצא להגנת רמון: "בספר החוקים הלא כתוב של התנועה הצדקנית בישראל (ע״ר), יש התיישנות על רצח סיטוני של יהודים, אבל אין התיישנות לחיים רמון. לא חלילה להדרכת נערות באולפנה, רק לתיווך פוליטי. מצטער בשבילו שלא הפך חבר בבל״ד, היו מכשירים ישיבה איתו בממשלה."

עוד כותב סגל: "כשרמון הורשע חשבתי שאסור לו להתמנות מחדש לשר, שהרי אבסורדי שאישום בעבירת מין מונע ממך לכהן ואחרי הרשעה חלוטה אפשר לשוב לממשלה. אבל חלפו 14 שנה; אין מדובר בכהונה אלא במשרת תיווך נקודתית; והאירוע כולו נראה שאוב מעילות פוליטיות. מזכיר את אלה שמציעים לא לראיין את אולמרט כי הורשע."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.