הולכים לבחירות

הדרמה בליכוד: שרן השכל עורקת – איוב קרא חוזר

תמונה – פייסבוק שרן השכל

איוב חוזר: חברת הכנסת הצעירה שרן השכל, הודיעה הבוקר על פרישתה ממפלגת 'הליכוד' והצטרפותה למפלגתו החדשה של סער: "בנסיבות אלו, מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך לתמוך בממשלה הזו, וגם לא להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית. לכן, בכוונתי להשיב את המנדט שלי לליכוד, ולהתפטר מחברותי בכנסת − ואעשה זאת בהקדם", אמרה השכל.

ח"כ והשר לשעבר איוב קרא שנפלט מהרשימה בבחירות האחרונות ואמור כעת להחליף את השכל ברשימת הליכוד, מונה לאחרונה ליועץ באמירויות והוא שוקל האם לחזור לכנסת: "עד מחרתיים אחליט אם להיכנס לכנסת או לא להיכנס בעקבות עיסוקיי עם מדינות המפרץ והשלום הכלכלי שכל כך קרוב לליבי. אני מבקש להודות לכל עשרות אלפי התומכים שמאתמול מציפים אותי בתמיכה ובאהבה כדי לראות אותי חזרה בבית המחוקקים .אוהב אותכם וגאה בכם", הגיב קרא.

יו"ר מפלגת 'תקווה חדשה' גדעון סער בירך על הצטרפותה: "שרן היא לוחמת. היא חברת הכנסת הראשונה ששירתה בשירות סדיר קרבי בצה״ל. בשדה הפוליטי היא כבר הוכיחה פעמים רבות את אומץ לבה ונחישותה במאבק על השקפת עולמה ואמונותיה. עקבתי בהשתאות אחרי האומץ שהפגינה כשבחרה לשתף את הציבור במאבקה להביא את ילדתה לעולם."

במקביל, בכירי הליכוד ביניהם ניר ברקת, דורשים לקיום פריימריז ברשימה לפני הבחירות הקרובות. פעיל הליכוד יגאל מלכה צייץ: "אני בהחלט אצביע למפלגה שהאנשים שנותנים בה את הטון הם אנשים מסוגם של יריב לוין, שלמה קרעי, אריאל קלנר, אמיר אוחנה, עוזי דיין ועמית הלוי. אני בשום אופן לא אצביע למפלגה שהפנים שלה הם ניר ברקת, מירי רגב, מיקי זוהר וחיים כץ. תעשו עם זה מה שאתם רוצים."

https://twitter.com/igal_malka/status/1341678422297337858?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!