מתפרקים

עופר שלח נוטש את לפיד ומקים מפלגה

תמונה – יש עתיד קמפיין
צילום מסך פייסבוק

ח"כ עופר שלח, וחברו הקרוב לשעבר של ח"כ יאיר לפיד, נוטש את מפלגת 'יש עתיד' עבור מפלגת "שמאל מרכז" חדשה יחד עם רועי כהן נשיא להב, לשכת העצמאים והעסקים הקטנים: "בממשלה הבאה חייב להיות ייצוג לדרך ברורה ולהשקפת עולם שישראלים כה רבים שותפים לה. אני קורא לכל מי שמתיימר לחדש את פניו של המרכז-שמאל, לחבור אלי ולקבל את קווי היסוד שאני מניח היום בפני הציבור"

‎הצטרפו אליי להצהרה מיוחדת לתקשורת בנוגע לעתידי הפוליטי

Posted by ‎עפר שלח – Ofer Shelah‎ on Thursday, December 24, 2020

"הייתי ממייסדי יש עתיד, תרמתי את כל כשרוני ומרצי להצלחתה. אני משאיר בה חברים אהובים, שיודעים היטב כמה לחמתי עבורם ועבורה, ויודעים גם בסתר ליבם שהסירוב לשנות, נושא בתוכו את זרעי הכישלון"

"אני רוצה לומר לחברי למחנה דברים, שחלקם אולי לא יהיו נעימים לאוזניכם: תמו ימי הבכי והנהי על ישראל שלנו היפה, שאיננה עוד. תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה ש"לא יודעים מה טוב להם. תמו ימי הגנרלים, הקומבינות הפוליטיות, הזיגזגים האידיאולגיים והדמויות הפופולריות שנחמדות לכולם"

עוד תקף שלח את המתקפות של לפיד נגד הציבור החרדי: "החרדים יודעים שאני יריב אידיאולוגי, אבל בן שיח. אוביל להחזרת שיתוף הפעולה בינן לבין הגוש שלנו, שאיפיין את מפלגת העבודה של פעם"

יאיר לפיד בתגובה: "מאחל לו הצלחה ומודה על שיתוף הפעולה בתשע השנים האחרונות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.