צפו בתחקיר

השרה יענקלביץ': "להד"מ. אוסף של שקרים והזיות"

תמונה – פייסבוק עומר יענקלביץ'

השרה עומר ינקלביץ' מגיבה לרמזים שפורסמו בתוכנית 'עובדה' על היחסים בינה לבין יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ: "להד"מ. אוסף של שקרים והזיות שנלקחו מתוך מותחני ריגול. לצערי מיומי הראשון בפוליטיקה ישנם אנשים שלא השלימו עם נוכחותה של אישה חרדית בעלת דעות ימניות בתוך כחול לבן".

"מחזור השקרים הוא חלק מקמפיין פוליטי אשר חצה כל קו אדום אפשרי. השיח האלים, השקרי והמטורף הזה פוגע עמוקות בחברה שלנו ומשדר לנשים שברגע שהן נכנסות לפוליטיקה, דמן מותר. הציבור הישראלי חייב להתנער מהפרקטיקות האיומות הללו", הגיבה השרה יענקלביץ'.

העיתונאית ג'ודי ניר מוזס תקפה את אילנה דיין ברדיו 103FM: "מה אחת כמו אילנה דיין מתעסקת בצהוב הזה? מה זה עניינך? למה להרוס את המשפחה? למה לרמוז על בני גנץ? הוא עשה משהו לא בסדר? למה סתם לפגוע? זה לא חוקי. היו קווים אדומים."

העיתונאי ינון מגל תקף: "תכנית עובדה אמש היתה אחד הדברים היותר דוחים שראיתי בחיי. חבורת אנשים שנחשפים בנמיכותם החומרית והייצרית, ומשום מה עוד עושים זאת מול המצלמה. כמה רכילות, לשון הרע, רוע, ייצרים, וחוסר גבולות.. עולם דוחה ומגעיל. ואילנה עוד מתגאה ב"חשיפות" האלה ובכיפה אדומה שעשתה לעו"ד. נמוך מאד"

רה"מ נתניהו מסר בתגובה לתיעוד האמבוש שנעשה לעו"ד אריאל רוט: "עובדה״ ביצעה הערב תרגיל עוקץ פוליטי שפל ושקוף שנועד להטות את תוצאות הבחירות נגד ראש הממשלה נתניהו, להשחיר את דמותו בפני בית המשפט ולשבש את הליכי המשפט. כולנו ראינו כיצד ״עובדה״ היא זו שבישלה את הפגישה עם עו״ד רוט, שראש הממשלה נתניהו כלל אינו מכירו, שאינו מייצג אותו ושאין לו שום קשר לתיקיו.

לאחר שיזמה את הפגישה עם עו״ד רוט, ״עובדה״ היא זו שהציבה מצלמות סתר במקום המפגש, העלתה את ״היוזמה״ להטיל דופי בשופטים, וניסתה אחרי שעה של דיבורי סרק לתמרן את עו״ד רוט כאילו הוא זה שהעלה רעיון פסול זה.

עוד הגיב נתניהו: "יש עוד מישהו שמתפלא למה הציבור לא מאמין לתקשורת המגוייסת? זו אינה הפעם הראשונה שאילנה דיין משדרת קונספירציות שנתגלו תוך זמן קצר כשקריות על חוקרים פרטיים שנשלחו כביכול על ידי ראש הממשלה נתניהו או אנשים שכביכול מקורבים לו.

לפני 3 שנים היא שידרה את עלילת הכזב שלפיה ראש הממשלה שלח חוקרים פרטיים להתחקות אחר המפכל אלשיך וחוקרים במשטרה, טענה שהופרכה רשמית בהודעת המשטרה לבית המשפט. רה״מ לא שלח איש להתחקות נגד מי משופטיו וגם לא ביקש מאיש לעשות זאת. זהו שקר מוחלט שאפילו לא מתאים להגדרה של ״אמת לשעתה״ על אותה כתבה אומללה שבה ניסתה אילנה דיין להפליל את לוחם צה״ל סרן ר׳ – כתבה שבית משפט קבע שהיא שקרית. רה״מ בטוח בצדקתו וינהל את משפטו בבית המשפט מול הרכב השופטים שנקבע, מסר נתניהו בתגובה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!