מאוהב לאויב

זאב אלקין במתקפה חריפה: "נתניהו מסוכן לישראל"

תמונה – באזזנט

שר המים לשעבר זאב אלקין שנטש את מפלגת 'הליכוד' למפלגתו של גדעון סער, יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון לרינה מצליח בערוץ 12: "בשום קונסטלציה לא אשב תחת נתניהו. לא הייתי עושה את הצעד הזה. "נתניהו מסוכן למדינת ישראל", תקף אלקין והוסיף: "בשנה האחרונה קרה לו משהו. טרגדיה. הערכתי אותו ואני מעריך אותו עד היום. השיקול האישי פעם אחר פעם מתחיל להיות יותר דומיננטי בקבלת ההחלטות, וזה נורא מסוכן. הוא מרגיש נרדף, הוא חושד בכולם".

הליכוד בתגובה לאלקין: "מוזר שתוך יומיים שר המים לשעבר עבר מ״ראש הממשלה נתניהו מנהיג ענק שמביא הישגים לישראל״ ל״מסוכן לישראל״, רק בגלל שסגרו לו את הברז".

השר אמיר אוחנה הגיב לראשונה על פרישת זאב אלקין מהליכוד: "אני לא יודע למי להאמין – לאלקין ששיבח והילל את נתניהו ואת מנהיגותו, או לאלקין החדש מבית היוצר של יוסי ורטר, רובי ריבלין, או מישהו מחבריו של גדעון סער"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.