ברה ברה

סערה ברמאללה: חמושים פיזרו מסיבה במסגד

תמונה – פייסבוק

סערה פלסטינית: עשרות פלסטינים חמושים באלות וזיקוקים פיזרו הלילה מסיבת טראנס מעורבת שנערכה הלילה באתר מסגד נבי מוסא באזור יריחו .

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות ומעורר סערה, נראים החמושים מגיעים למסיבה בה רקדו נשים וגברים ככל הנראה נוצרים שחגגו את חג המולד לצלילי מוסיקה אלקטרונית וצבעונית, ודורשים בצעקות מהמשתתפים תוך כדי שימוש בנפצים לפזר מיידית את המסיבה.

העיתונאי אבו אלי דיווח כי המתפללים שהגיעו הבוקר "כדי להגן על נבי מוסא" טוענים שגילו במתחם חדר ששימש כבית בושת. הרהיטים שנמצאו בחדר הושלכו למרכז המתחם והועלו באש.

ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד שתאייה הודיע על הקמת חקירה לבדוק איך קישור המארגנים אישור לקיום המסיבה.

יועצו של אבו מאזן לענייני דת, מחמוד אל-הבאש, קרא להעניש את האחראים ואמר כי הוא זועם על מה שאירע הלילה בקבר נבי מוסא.

גם הג'יהאד האסלאמי הצטרף לגינויים נגד הרשות הפלסטינית "אנחנו מגנים את המסיבה שהתרחשה במסגד נבי מוסא שפגעה בקדושתו. אנחנו מגנים בחריפות את מתן ההיתר למעשה מביש זה על ידי משרדי הממשלה הרשמיים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.