אין קשר

דיווח: בן 75 מהצפון מת מדום לב אחרי שהתחסן

תמונה – אילוסטרציה pixpay

תושב בית שאן כבן 75 מהצפון, מת מדום לב כשעתיים אחרי שקיבל חיסון לקורונה בקופת החולים באיזור מגוריו. על פי הדיווחים, האיש סבל בעבר מבעיות לב קשות ואירועי לב במהלך השנים האחרונות.

לאחר החיסון הוא הרגיש טוב ושוחרר לביתו. זמן מה לאחר ששהה בביתו, הוא איבד את ההכרה ככל הנראה מדום לב ולאחר מכן נקבע מותו.

ממשרד הבריאות נמסר: אדם כבן 75 הסובל ממחלת לב פעילה ומחלה ממארת, ואשר עבר מספר התקפי לב בעברו, חוסן הבוקר כנגד נגיף קורונה ונפטר בביתו זמן קצר לאחר החיסון. מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, מינה ועדת בדיקה למקרה בראשות ראש אגף בטיחות ואיכות במשרד הבריאות. בבדיקה ראשונית לא נראה קשר בין הארוע המצער לחיסון ומבצע החיסונים ממשיך להתנהל."

עד כה חוסנו מעל 379,000 ישראלים , אמש התגאה רה"מ נתניהו ואמר: "ישראל היא אלופת העולם בחיסונים, יחד נצא ראשונים מהקורונה ונפתח את הכלכלה שלנו."

ח"כ יוליה מלינובסקי הגיבה: "זה בדיוק מה שהזהרתי מפניו. תפסיקו לדבר עם הציבור בצורה מתנשאת, גם ככה כ-50% מהציבור חושש מהחיסון, המקרה הזה רק מגביר את החששות. זו בדיוק הסיבה שדרשתי שימוע פומבי ושקוף על החיסונים כדי שכל אחד ישמע ויחליט אם הוא מתחסן או לא"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.