בושה

ח"כ עוזי דיין תוקף: "היא תבגוד גם בבעל"

תמונה – ערוץ הכנסת

מתקפה מכוערת: ח״כ עוזי דיין מ'הליכוד' תוקף בחריפות במהלך דיון בכנסת את יו"ר ועדת הקרונה ח"כ יפעת שאשא ביטון מהליכוד שפרשה בהפתעה למפלגתו החדשה של גדעון סער: "על זה כתב שקספייר- האישה הזאת היא בת מעל. היא בגדה באביה והיא תבגוד גם בבעל". ח"כ שאשא ביטון הגיבה: "לא פגשתי דברים נמוכים מאלה".

ח"כ שרן השכל שגם פרשה מהליכוד למפלגתו של סער הגיבה: "להתווכח עם אידיוט זה כמו לשחק שח עם יונה. לא משנה כמה טובה תהיי, היונה תחרבן על הלוח ותקפץ כמו מנצחת."

ח"כ גדעון סער הגיב: "הלחצים האגרסיביים של הליכוד על נציגי המפלגות החרדיות להצביע נגד ח״כ ד״ר יפעת שאשא-ביטון בהליך מעין-שיפוטי, כאילו מדובר בנושא ״קואליציוני״, היא חצית קו אדום נוסף. בליכוד של פעם ידעו לכבד הליכים פרלמנטריים תקינים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.