צפו בהשקה

רון חולדאי מציג: "מפלגת הישראלים"

תמונה – פייסבוק רון חולדאי

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי מצטרף לפוליטיקה ומכריז על הקמת מפלגה חדשה יחד עם שר המשפטים אבי ניסנקורן שתקרא "הישראלים": "אינני יכול לעמוד מנגד, לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה. באתי לכאן הערב להודיע על הקמת מפלגה חדשה. התרגלנו לממשלה מטורללת ולשחיתות. אתם עד כדי כך מיואשים שסער ואלקין מייצגים את הערכים שלכם?"

בבדיקת עובדות של ערוץ 13, נתפס חולדאי משקר כשאמר שצריך להראות דוגמא אישית, כשהוא נתפס שותה קפה בתל אביב למרות מגבלות הקורונה.

"דוגמא אישית" (צילום מסך: ערוץ 13)

יאיר נתניהו הגיב להכרזת חולדאי: "צבר העסקנים השמאלנים הזקנים, עם מודעות עצמית של קרפדה, מקרקרים הערב בטלוויזיה בפתאוס שנראה כמו פארודיה, הוא פשוט מביך, מופרע וסוריאליסטי לחלוטין. אשכרה מופע של החבובות!"

מהליכוד נמסר בתגובה: "מאחלים הצלחה לגנץ ולחולדאי בזמן שראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לישראל, מוציא את ישראל ממשבר הקורונה ומחזיר אותנו לחיים"
https://www.facebook.com/Buzznet.co.il/videos/190335486130024

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.