מחריד

מזעזע: השוטר התעקש ותפס את החשוד ברצח אמו

תמונה – מצלמות אבטחה
צפו: השוטרים התעקשו לבדוק את הדירה והביאו למעצר הצעיר שרצח את אמו באכזריות באמבטיה. כך הוא נתפס

שוטרים הוזעקו לבית בשכונת מגורים ברחובות, בעקבות שיחה שהתקבלה במשטרה מהשכנים על צעקות הנשמעות מהדירה הסמוכה, עם כניסת השוטרים לבניין, התקבל דיווח נוסף מהמוקד על כך שהשכנים שדיווחו על הצעקות, התקשרו לבטל את הקריאה לאחר שלטענתם שכנם מהדירה המדוברת, פנה אליהם והסביר שמדובר במתיחה של אחותו.

למרות שהקריאה בוטלה ע"י המוקד, גילו השוטרים נחישות והחליטו לא לעזוב את המקום עד שיוודאו שאכן לא מדובר באירוע חריג. צמד השוטרים החליט לסרוק את כל הדירות בקומה. במצלמת הגוף של השוטר נקלטה השיחה לפיה הקריאה מבוטלת על ידי המודיע בשל הטענה כי מדובר במתיחה, אולם השוטר גילה נחישות והשיב: "לא מעניין אותי מתיחה, אני מזכה את כל הדירות".

עם יציאתם מהמעלית, הבחינו השוטרים בחשוד שנראה מבולבל והמשיך לטעון שמדובר במתיחה של אחותו וכי אין אף אחד מלבדו בדירה. השוטרים שהבחינו בכתמי דם על בגדיו הבינו כי יתכן ומדובר בחשד לעבירת אלימות ויש חשש לחיי אדם ודרשו להיכנס אל הדירה. השוטרים ערכו תשאול קצר לחשוד, ערכו סריקה מהירה שערכו בדירה, ואתרו את גופת האם, בת 51, כשהיא מוטלת בחדר הרחצה החשוד בן 21, נעצר במקום.

בכתב האישום המזעזע שהוגש לבית המשפט נכתב, כי "הנאשם נכנס לחדר האמבטיה, הוציא מכיס מכנסיו את הסכין, קרא לאימו להגיע לחדר האמבטיה, באמתלת שווא כאילו דבר מה מקולקל בשירותים. משהגיעה האם לחדר האמבטיה, הסתער לעברה הנאשם ודקר אותה באמצעות הסכין בראשה, בפניה ובחלקי גופה השונים. הנאשם המשיך במעשיו ודקר את האם במשך מספר דקות מספר רב של פעמים. זאת, חרף ניסיונותיה להתגונן ולהתרחק מהנאשם וחרף תחנוניה של האם כי יחדל ממעשיו. הנאשם לא חדל ממעשיו אלא משהבחין כי האם איננה יותר בין החיים".

מחקירת האירוע שנוהלה במהירות ומקצועיות בתחנת רחובות, התברר כי החשוד תכנן בקור רוח את רצח אימו במשך זמן רב ואף הכין אמצעים שונים לביצוע, לרבות את חפירה, מצית, פנס וסכין יפנית, וכן תרשומות בהן תכנן את המעשה, לרבות שיטת הרצח והיפטרותו מהגופה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.