זה לא אותו דבר?

אבי בניהו: "נתניהו השועל עומד לשריין ערבי בליכוד"

תמונה – טוויטר אבי בניהו
רה" נתניהו בביקור פתע בטירה (לע"מ)

דובר צה"ל לשעבר ויועץ התקשורת אבי בניהו תוקף את ראש הממשלה נתניהו על כוונתו לשריים ערבי ישראלי ברשימת מפלגת הליכוד אחרי מה שעשה לרמטכ"לים לשעבר: "נתניהו, השועל היחידי בלול , עומד לשריין ערבי ברשימת הליכוד לאחר שהאשים את גנץ ולפיד בתכנון מזימה ״לשתף פעולה״ עם אזרחי ישראל הערבים. במו עיניי ראיתי 3 רמטכ״לים מתרחקים מערביי ישראלי מחששם מחרצובות לשונו של נתניהו והפיכתם ל״בוגדים".

בתגובה לציוץ של בניהו תקפו הגולשים: "אולי יום אחד תבין שאין לנו, מצביעי הליכוד בעיה עם ערבים. להפך. אנחנו פשוט לא רוצים להיות תלויים בתומכי טרור ומהללי שאהידים. יום יבוא וגם איש מוכשר כמוך יבין את ההבדל בין זה לזה", צייץ עוז.

משה הגיב: "נמוך. ממש נמוך. שנאתך לנתניהו מורידה אותך מטה. 3 הרמטכ"לים ברחו מהאנטרסים של החברה היהודית הישראלית. בוגי התבגבג. גנץ ואשכנזי נו…3 רמטכ"לים נכנסו לתוך זירת מטענים פוליטיים כשלו וברחו. נתניהו השקיע תקציבי עתק שנדרשו לאוכלוסיה הערבית יותר מכל ראש ממשלה אחר ביותם אזרחים שווי זכויות", כתב משה.

משמאל הגיב עמרי הגולש: "האמירה שגם לו היה אונס את בתו של המצביע הפנאט, האחרון היה ממשיך להצביע לו, אינה סתם קלישאה. זו הדגמה די חריפה למצב הנפשי של הפסיכוזה ההמונית סביב האיש."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.