כך זה נראה

חיות אדם: ערבים הותקפו בהפגנת הימין בירושלים

תמונה – צילומים: אלעזר גרוסברד

בושה: עשרות מפגינים זועמים תקפו באבנים ברזלים רכב של ערבים ממזרח ירושלים שנקלעו להפגנות הימין בצומת בר אילן בירושלים המוחים על מותו של אהוביה סנדק ז"ל שנהרג במהלך מרדף משטרתי בנימין. בתיעוד שמעורר סערה ברשת נראים הערבים מנסים להימלט ומותקפים מכל עבר.

עמית סגל תקף: "לצד שיחות התנחומים המוצדקות עם משפחת אהוביה סנדק, מתי נזכה לשמוע מראש הממשלה ומהשר לביטחון הפנים התייחסות לניסיון הפוגרום הזה במרכז ירושלים?"

מהמשטרה נמסר בתגובה: "כוח משטרה שהגיע למקום הבחין בעשרות רבות של מפגינים שחסמו פעם נוספת את צומת בר אילן באמצעות גדרות, פחי אשפה בוערים, הציתו עמוד מצלמות ומספר רב של עמודי תאורה. למקום הוקפצו בשנית כוחות משטרה נוספים שהחלו בפיזור מפרי הסדר תוך שהושלכו אבנים ובקבוקי זכוכית לעברם. המפגינים גרמו נזק למספר כלי רכב אזרחים תמימים שחלפו במקום."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.