התיעוד נחשף

החשד הוא הטרדה: כך נעצרה השכנה של מנדלבליט

תמונה – איילה חסון ערוץ 13

זוכרים את פרשת משפטים, בושה? העיתונאית איילה חסון חושפת בערוץ 13 את התיעוד המשטרתי מהמעצר השערורייתי של עורכת דין הדתיה שנעצרה בשבת לעיני ילדיה, בחשד שמלמלה לעבר היועץ המשפטי מנדלבליט "פרשת משפטים בושה" ואף נפתח נגדה תיק פלילי שנסגר לאחר חודשים רבים.

בתלונה שהוגשה לנציב תלונות הציבור השופט דוד רוזן נכתב, כי עורכת הדין הדתיה נעצרה בשבת על לא עוול בכפה. עוד קבע הנציב רוזן כי נגרם עינוי דין בשל החודשים הרבים עד לסגירת התיק הפלילי.

לאחר פרסום המעצר הגיב היועמ"ש מנדלבליט: "היועץ המשפטי לממשלה הוא אישיות מאובטחת. אירועי אבטחה למיניהם מטופלים ע"י גורמי האבטחה, האחראים לביטחונו של היועץ. היועץ לא הגיש תלונה בנושא, וגם לא התבקש להגיש תלונה ואף לא מסר עדות במשטרה. היועץ גם לא התערב וגם לא יתערב בהחלטה כלשהי בנושא, אשר נוגע אליו אישית. כל הצגה אחרת של הדברים היא שקרית"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.