ישראל 2021

מחשש לפריצה: גדרות תיל בכניסה לבלפור

תמונה – צילום החולצות הלבנות
לאחר פריצת מפגיני השמאל את המחסומים בכניסה לבלפור בשבוע שעבר, גדרות תיל הוצבו בכניסה למעון ראש הממשלה. ואיך הגיב ח"כ יאיר גולן למהומות בארה"ב? צפו

אפקט טראמפ: לאחר פריצת המפגינים את חגורת הביטחון המשטרתית בכניסה לקונגרס בוושינגטון, המשטרה הציבה הבוקר גדר תיל בכניסה למעון ראש הממשלה בבלפור שם מפגינים מידי מוצאי שבת אלפי מפגיני הדגלים השחורים נגד רה"מ בנימין נתניהו.

העיתונאי שמעון ריקלין תקף את החשש התקשורתי לאלימות גם בישראל: "מצור על בלפור? (כולל אלימות פריצת מחסומים פציעת שוטרים). מהפכה דמוקרטית לגיטימית. מצור על הקפיטול? נורא ואיום. נתניהו יכול לעשות את זה פה. נתניהו?! שהשמאל מקיף את ביתו ומנסה לפרוץ אליו?? זו אותה עלילת דם מרושעת שנתניהו שקיבל פה את הסיקור הכי שלילי שיש. עומד לדין על סיקור חיובי"

סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יאיר גולן, שהתפקד לאחרונה למפלגת מרצ כתב: "נתניהו ראה את המהומות בארה״ב אתמול והתמלא קנאה, בחלומו הרטוב ביותר ביביסטים צובאים על גדרות הכנסת במידה ויפסיד בבחירות או יורשע בביהמ״ש. נתניהו לא יוותר על כוח מרצונו החופשי, גם אם יפסיד. תומכי נתניהו שהזדעזעו מהמראות בגבעת הקפיטול חייבים לדעת שזה מה שנתניהו מצפה מהם ביום פקודה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!