הרצח המזעזע

אחרי 35 שנה: הרוצח מעין כרם נחשף ופוטר

תמונה – צילום yes דוקו

אחרי שידור הכתבה של העיתונאי אמיר שואן בתוכנית הצינור, הנער מהרצח המזעזע בשכונת עין כרם בירושלים נחשף על ידי הגולשים ברשתות החברתיות. הבוקר הוא פוטר בהסכמה מתפקידו הבכיר בחברה גדולה באיזור המרכז. על פי הדיווחים, מלבן עו"ד דינו ואישתו, אף אחד בני משפחתו אינם יודעים על הרצח המזעזע שביצע בעבר.

בסדרה חדשה "המניע" ששודרה ב yes, הובאו פרטים חדשים על הנער בן ה-14 שרצח את כל משפחתו ביריות בשנת 1986, הוריו ושתי אחיותיו, בשכונת עין כרם בירושלים. זהותו נותרה אסורה לפרסום עד היום בגלל היותו קטין בעת ביצוע הרצח שזעזע את המדינה.

העיתונאי אמיר שואן שחשף את שמו ואף הצליח להתעמת איתו לעיני מצלמה נסתרת, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "רצח וגם ירש. רצח את הוריו ואחיותיו בשכונת עין כרם בירושלים כשהיה בן 13.5. במשך שנים ארוכות הוא היה מתחת לרדאר עד שלאחרונה המקרה שב לכותרות עם עליית סדרת הדוקו המצויינת "המניע". הסדרה מתעסקת כמעט רק בדבר אחד והוא המניע (אף אחד לא יודע עד היום למה), אבל לא מספרת מה קרה עם הנער ההוא מאז ועד היום. הרגשנו שזה משהו שחייב לספר.

אם לא היה מדובר בעבירה פלילית, הייתי שמח לפרסם את שמו ותמונתו בראש חוצות. בינתיים אספר כל מה שמותר: הוא ישב שש שנים בלבד בכלא אחרי שקיצרו לו שליש ולמרות שלא הביע חרטה וכשהשתחרר הוא ירש את כל רכושם של ההורים שקטף במו ידיו, כולל את פיצויי הפיטורים שלהם.

הוא למד תואר בכלכלה ותואר שני בניהול. הוא התחתן ויש לו ילדים. אשתו היא היחידה שיודעת. לחתונה שלו הגיעו מאות מוזמנים, להם סיפרו שהורי החתן נהרגו בתאונה ושאין לו אחים. גם ילדיו לא יודעים. הוא עובד היום בחברה בורסאית גדולה, הוא מכהן בה בתפקיד בכיר מאד והוא אחראי על תקציבי עתק. אף אחד בעבודה שלו לא יודע.

שלשום הגעתי אליו לעבודה. הוא סילק אותי ואיים לקרוא למאבטחים. חוץ מהמעשה הנורא שהוא עשה, מה שעוד מטריד אותי בסיפור הזה הוא החוק בישראל שמאפשר לאדם כזה לשמור על חסיונו לעד. אני מכיר היטב את הטיעונים בעד שיקום עבריינים ואני מאד בעד. נער משכונת מצוקה שגנב ואחר כך הוכיח שהוא יכול לתרום לחברה ולהשתקם

באמת צריך לסלוח לו ולא לפרסם מה שעשה כקטין. אבל רוצח? שלקח משפחה שלמה? בשום אופן לא. אין שום סיבה בעולם שהחוק הארכאי הזה לא יתוקן ויעשה הבדלה ברורה בין סוגי עבירות. בעיני, בנאדם כזה שמסתובב בינינו צריך לשאת על ראשו קלון גם אם הוא עשה את זה כשהיה קטין. לא מגיע לו שום פרס. וחיסיון זה פרס ענק.

לסיום כתב שואן: "בינתיים, לצערי, הערב לא תוכלו לצפות בפניו כי אנחנו חייבים לפי חוק לטשטש את תמונתו ולעוות את קולו. אז תנו לי לספר לכם מה שלא תראו: האיש מסתובב עם חיוך זחוח כמעט קבוע על פניו. טון קולו מתנשא ומעצבן וכשהוא מדבר הוא מרים את סנטרו במעין שחץ גועלי. האמת? לא ציפיתי לראות משהו אחר ממי שרצח וירש. רצח וירש. רצח וירש."

https://www.facebook.com/hazinor/videos/250776016477285

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!