תיעוד

צפו: מאות מפגינים נגד ביקור נתניהו בנצרת

תמונה – ארכיון לע"מ

עשרות ערבים מפגינים ביניהם ח"כ לשעבר חנין זועבי מהרשימה המשותפת, מתעמתים עם כוחות המשטרה במחאה על ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בעיר נצרת בשעות הקרובות שם יכריז ככל הנראה על שריון מועמד ערבי ברשימת הליכוד בבחירות הקרובות.

רה"מ נתניהו צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "בשעה 16:15 אמסור בשידור חי נאום חשוב מנצרת!"

ח"כ מאי גולן כתבה: "אז אחרי שהח״כים של המשותפת הצביעו בכנסת נגד הסכמי השלום עם מדינות ערב, הם גם מנסים עכשיו לסכל עכשיו את הגעתו של רה״מ נתניהו לביקור בנצרת כדי לבדוק איך מתקדם מבצע החיסונים במגזר הערבי.
לא יעזור לכם – אנשים קטנים ותומכי טרור. עוד לא שמתם לב שככל שאתם יותר נגד, כך אתם יורדים בסקרים?"

ח"כ אחמד טיבי תקף: "מתקפת האהבה של נתניהו לערבים עוברת דרך מכות ודחיפות של שוטרים נגד המפגינים והעיתונאים בנצרת שבאו למחות על הניצול הציני שלו לחיסונים לפני הבחירות וחיפוש אחרי קולות של עאבים כדי להשיג חסינות. איפה השוטרים האלה כשצריך אותם מול הפושעים ומבריחי הנשק ודמי החסות?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!