סערה בשב"ס

בגלל ציפי רפאלי? השר אוחנה הסכים לחסן אסירים

תמונה – פייסבוק בר רפאלי

עמדתו של השר אוחנה בנוגע לחיסוני אסירים

הרבה מידע שגוי וחדשות כזב נכתבו על ידי גורמים פוליטיים ותקשורתיים על עמדתי בנוגע לחיסוני האסירים.הנה היא בתמצית לפניכם (אנשי הסגל קודמים לאסירים כי הם יוצאים ונכנסים ובכך סכנת ההידבקות מהם גבוהה יותר, אם אסירים נדבקים – זה בגלל הסגל. זו ההחלטה האחראית, המוסרית והנכונה ביותר, והיא גם תתקיים), ועוד נושאים עליהם נשאלתי בפגוש את העיתונות הערב >>>

Posted by ‎Amir Ohana – אמיר אוחנה‎ on Saturday, January 16, 2021

לאחר מאבק סוער עם היועמ"ש מנדלבליט ושר הביטחון גנץ, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה התקפל והסיר את התנגדותו לחיסון אסירים בכלא נגד קורונה. נכון לעכשיו חוסנו שלושה אסירים בכלא אשקלון, ביניהם המחבל מואפק עירוכ מיפיע, שהסיע מחבלים שביצעו את הפיגוע בתחנה המרכזית ת"א בו נרצחו 23 בני אדם.

העיתונאי אסף גיבור דיווח, כי במועדון האסיר לא עוצרים כאן. הם דורשים הקמת וועדה רפואית עם הצלב האדום שתפקח על מתן חיסונים לכל האסירים.

במקביל, הרופא האישי של ציפי רפאלי (אמא של), שיגר מכתב זועם לשב"ס, בו הוא דורש לאשפז בדחיפות רפאלי הסובלת ממחלות רקע שנדבקה בקורונה ומצבה הידרדר עד כדי סכנת חיים.

בראיון לאתר n12 תקף פרופ' יהודה אדלר: "הרופאה הראשית בשב"ס מתעלמת מפניותיי ואף לא טרחה לשלוח לי את תשובת האקו-לב בטענה שלא חל שינוי במצבה. אלא שכאשר המסמך הגיע לידיי מבני משפחתה התברר שאכן חלה החמרה במצבה באופן מסכן חיים. מדובר בשערורייה בטיפול הרפואי והזנחה פושעת".

פעיל השמאל אורי זכי תקף: "מציע לאמיר אוחנה להתפלל חזק לשלומם של כל האסירים בקבוצת הסיכון שנדבקו השבוע בקורונה, ובמיוחד לשלומה של ציפי רפאלי. אם חס וחלילה יקרה להם משהו, תיגמר לפופוליסט המסריח הזה הקריירה ויסור חינו בעיני השליט (אסיר בפוטנציה בפני עצמו).

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.