זה מתחיל

שעה אחרי: שגרירות ארה"ב מוסיפה את עזה לטוויטר

תמונה – צילום הבית הלבן
שגריר ארה"ב נפרד מתפקידו בכותל (צילום הקרן למורשת הכותל)

שעה בלבד לאחר השבעתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ואחרי ארבע שנים ידידותיות במיוחד עם השגריר היוצא דויד פרידמן, חשבון הטוויטר של שגרירות ארה"ב בישראל הוסיף את הגדה המערבית ועזה לפרטי החשבון הטוויטר של השגרירות הרשמית בישראל שהועברה על ידי הנשיא טראמפ מתל אביב לירושלים.

שגריר ארה"ב דויד פרידמן הגיע לכותל המערבי ונפרד מתפקידו: "החלק המרגש בתפקיד היה לבוא בכל שנה ככהן לברכת הכוהנים המסורתית ברחבת הכותל המערבי. אני מתכוון להמשיך לעשות זאת גם בעתיד".

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק בירך: "השבעה מרגשת על מדרגות הקפיטול, בדיוק שבועיים לאחר נסיון התנקשות אלים בדמוקרטיה האמריקאית באותו מקום. נאום ישיר, מאחד, מעורר תקווה והשראה של הנשיא ביידן. אמריקה עמדה במבחן. טראמפ עזב, אם כי תומכיו עדיין רבים. הדמוקרטיה גברה. מי ייתן ובקרוב אצלנו"

שר החוץ האירני זריף צייץ בלעג: "טראמפ, פומפאו ושות' נדחקים לפח האשפה של ההיסטוריה בבושת פנים. אבל זיכרונותיו של גנרל סלימאני ובני האלפים שנרצחו, הושחתו והורעבו ממזון ותרופות על ידי מדינת טראמפ – וכלכלה – טרור ופשעים נגד האנושות, יאירו. אולי אנשים חדשים ב- (וושינגטון) DC למדו."

בעקבות הסערה בתקשורת הישראלית שונה החשבון בחזרה לשגרירות ארה"ב בישראל בלבד.

https://twitter.com/JudahAriGross/status/1351976412308234242/photo/1

ראש הממשלה נתניהו היה מהראשונים בעולם לברך את הנשיא הנכנס ביידן לאחר השבעתו לתפקיד: "ברכות לנשיא ג'ו ביידן ולסגנית הנשיא קמלה האריס על השבעתכם ההיסטורית. הנשיא ביידן, יש בינינו ידידות אישית חמה במשך עשרות רבות של שנים. אני מצפה לעבוד איתך כדי לחזק עוד יותר את הברית בין ארצות הברית לישראל, להמשיך ולהרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים, בראשם האיום האיראני."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.