חסידים על בלשים

תיעוד מזעזע: לינץ' המוני על בלשים בבני ברק

תמונה – טוויטר איתי בלומנטל

בושה לצפייה: על רקע הזעם הציבורי והביקורת נגד המשטרה על אי אכיפת הפרות הקורונה בציבור החרדי, רכב בילוש משטרתי שסייר הערב בשכונות החרדיות בבני ברק, הותקף על ידי עשרות פורעים חסידים שהסתערו על הרכב שניזוק קשות מחפצים ואבנים שהושלכו על הבלשים.

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הגיב: "‏האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה! היא לא תעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר."

שר הפנים אריה דרעי הגיב בחריפות: "האלימות הקשה הערב בבני ברק של מספר פורעים נגד שוטרים שהגיעו במסגרת תפקידם לאכוף את הסגר- חמורה ומקוממת. צריך לעצור את הפורעים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. חייבים לשמור על ההנחיות ולהציל חיים. זה בנפשנו!"

מהמשטרה נמסר: "המשטרה לא תשלים עם הפרות סדר בוטות ופגיעה בסדר הציבורי, תוך סיכון ממשי לשוטרים ותפעל למיצוי הדין עם העבריינים".

שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט תקף מוקדם יותר: "למה בתי ספר חילונים ודתיים סגורים ובתי ספר במגזר החרדי פתוחים? כי אין הנהגה בישראל. פשוט אין. פוליטיקאים פחדנים שרואים רק פוליטיקה, ומנותקים מהאזרחים. בממשלה שנקים נדאג לכל אזרחי ישראל בצורה שווה, ונאכוף את החוק על כולם בצורה שווה והוגנת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!