מקבץ סרטונים

הנקמה: עשרות שוטרים פשטו על בני ברק

תמונה – דוברות המשטרה

שעה אחרי תקיפת הבלשים על ידי המון חסידי זועם בשכונה החרדית בבני ברק, מאות שוטרים מלווים במסוק, מכתזית ורימוני הלם, פשטו בשעה האחרונה על השכונה והחלו בפיזור המתקהלים, מה שגרם לעוד מאות סקרנים להגיע למקום.

ראש הממשלה נתניהו הצטרף לגינויים: "אני מגנה בכל תוקף את האלימות כלפי כוחות משטרת ישראל שפעלו בבני ברק ומחזק את ידי גורמי האכיפה שדואגים לשמור על תקנות משרד הבריאות שמצילות חיים. אנו נפעל ביד קשה נגד מפרי החוק, בראש ובראשונה נגד מי שהרים את ידו נגד השוטרות והשוטרים שלנו. אני קורא לכל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל – שימרו על ההנחיות!"

העיתונאי יבגני זרובינסקי תקף: "כשכשרואים אייטם על חרדים מתפרעים זה מיעוט קיצוני ולא היינו מאשימים את כל החילונים או הערבים אם זה היה במגזר אחר. המתפרעים בבני ברק צריכים להיעצר, להישפט ולהיענש. נזכרתי במה שקרה למשטרה בכפר מנדא לפני שבוע ואני לא זוכר שידורים חיים או מבזקים או אין סוף ציוצים. בזוי אבל פרופורציות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!