זעם חרדי

למה באוויר? עוזרו של ח"כ ואטורי הושעה מתפקידו

תמונה – טוויטר

‏סאמר ברהם, עוזרו של ח"כ ניסים ואטורי (ליכוד) הושעה מתפקידו לאחר תגובה שנויה במחלוקת שפרסם בדיווח של עמית סגל בטלגרם, על השוטר שירה באוויר בהפגנת החרדים בבני ברק. "למה באוויר למה".

לאחר מספר דקות הגיב ברהם וטען כי פרצו לנייד האישי שלו והוא בדרך להגיש תלונה למשטרה.

https://twitter.com/SamerBarhamS/status/1353335246373216260?s=19

לאחר כשעה התנצל ברהם וכתב: "אחיי החרדים שלום. גם אני כמו רבים נסחפתי אחרי ההסתה ברשת, גם אני נפלתי ברשת השנאה שמשתוללת, זו לא דרכי, גדלתי על אהבת האחר ולא על שנאת האחר, בלהט הרגע, באי שפיות של שנייה כתבתי משפט לא ראוי, כולם יכולים לטעות, שילמתי על הטעות הזו, קבלו את התנצלותי הכנה, והאמת והשלום יואהבו."

ח"כ ניסים ואטורי הגיב: "החלטתי להשעות לאלתר את העוזר שלי, בעקבות התבטאות שלא מקובלת עלי ועל הליכוד. אין מקום לשנאה נגד חרדים, בעניין מפירי החוק אני סומך על המשטרה שתדע לטפל, לא משנה אם מדובר בחרדים או אנרכיסטים. גם אם שוטר עבר על החוק ראוי שיחקר. כולנו אחים לפני הכל!

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!