ארה"ב

הסיוט הישראלי: בכיר ממוצא פלסטיני בממשל ביידן

תמונה – (Official White House Photo by Pete Souza

מאובמה לביידן: ברשתות החברתיות הערביות מלאים בגאווה בימים האחרונים על המינוי המפתיע של ממשל ביידן, מאהר ביטאר, אמריקאי ממוצא פלסטיני, למנהל הבכיר לענייני מודיעין במועצה לביטחון לאומי האמריקאי.

ביטאר שירת בממשל אובמה במועצה לבטחון לאומי. במסגרת תפקידו הוא יחלוש על כל המידע המודיעיני המועבר מסוכנויות המודיעין האמריקאיות אל הבית הלבן ואל הנשיא ביידן", כך מדווח אבו עלי בטלגרם.

ביטאר, עבד בעבר בסוכנות הפליטים של האו"ם במלזיה וכן במשרדי אונר"א בירושלים.ביטאר אף מילא תפקיד מרכזי בניסיון ההדחה הראשון של הדמוקרטים נגד הנשיא טראמפ.

במקביל דווח, כי ‏ראש המל"ל והיועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת קיים שיחה ראשונה עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג׳ק סאליבן ובירך אותו לרגל כניסתו לתפקיד. השניים סיכמו לדון בקרוב בנושאים הרבים שעל סדר היום, בכללם סוגיית איראן, נושאים אזוריים וקידום הסכמי אברהם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.