קמפיין גזעני?

אבישי בן חיים: "מפלגת סער זה ימין אנטי מזרחי"

תמונה – טוויטר אבישי בן חיים

עיתונאי ערוץ 13 אבישי בן חיים תוקף את יו"ר מפלגת 'תקווה חדשה' גדעון סער, בעקבות סרטון הקללות שפרסמו בו מוצגים חברי הכנסת מהליכוד בשלל התבטאויות וצעקות מהשנים האחרונות.

"מפלגת גדעון סער חולמת להיות מפלגת ימין ממלכתי עם ניחוח אירופי. אבל מפלגות שנאה והחרמה עם מסרים אנטי מזרחיים, שקמות היום באירופה מכונות: ימין קיצוני. מפלגת סער זה לא ימין ממלכתי, זה ימין אנטי מזרחי.", תקף אבישי בן חיים.

רונית נגד דיין: "כפוי טובה מנוול"

יוצאת 'האח הגדול' רונית הביביסטית הזכירה לדיין את המתקפה נגדו כשנתניהו רצה למנות אותו לשגריר ישראל בברזיל: "החברים שלך לא רצו שתהיה שגריר. אנחנו הגנו עליך. כפוי טובה מנוול אנשים כמוך הם הכי גרועים בחברה הישראלית. תתבייש"

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב במתקפה: "הסרטון האחרון שהועלה ע״י מטה גדעון סער ו״תקווה חדשה״ הוא הוכחה שמדובר באדם נטול ערכים. יריקה בפניהם של אלו שתמכו בך בפריימריז עוד בימים שהיית בליכוד לא יכולה להיתפס כמעשה מכובד. זה מעשה מביש שלא עושים. פגיעה אישית בחברי ליכוד שהלכו איתך שנים, מעידה מי אתה באמת. הציבור ישפוט."

https://twitter.com/ronitlev12/status/1353749115163844608?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.