אחדות?

להקיא: גנץ במתקפה חריפה נגד הליכוד "תחמנים"

תמונה – ארכיון כחול לבן

שותפים בממשלה: מפלגת 'כחול לבן' בראשות שר הביטחון בני גנץ, יוצאים במתקפה חריפה במיוחדבסרטון רעשני שפורסם נגד יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר והשרה רגב מהליכוד, על ידי צוות הקמפיין של המפלגה הקורסת כחול לבן.


ח"כ מיקי זוהר הגיב לסרטון: "היי בני, לכתוב על נבחר ציבור "בעעע להקיא" זו התנהגות של אחרון הבריונים המגודלים, בווטסאפ של הכיתה. רציתם להדגים יושרה ונקיון כפיים – זה פחות הצליח הפעם. אפרופו יושר, אפשר להסכים עם עמדותי ואפשר לחלוק עליהן אך בניגוד אליכם, אני אומר אמת ולא מסתתר מאחורי מסכי עשן של יועצי קמפיין."

מוקדם יותר הערב חשף העיתונאי ינון מגל כי מעיין ישראלי, ראש המטה של גנץ יצאה לחל״ת ממשרד הביטחון וחתמה חוזה העסקה עם חוסן לישראל: עבור שני חודשי עבודה ישולמו לה 400,000₪+רכב מנהלים+מזכירה ונהג, סה״כ עלות העסקה לחודשיים: 500,000₪.

מחוסן לישראל נמסר: "החוזה טרם נחתם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.