כאילו אין קורונה

תיעוד: חולה קורונה ו-150 חוגגים נתפסו במסיבה

תמונה – דוברות המשטרה
המשטרה חשפה אמש מסיבה בלופט בראשל"צ עם כ-150 משתתפים. במקום אותר חולה קורונה מאומת.

בפעילות יזומה של המשטרה כנגד מתחמי אירועים הפועלים בניגוד להנחיות, הגיעו אמש שוטרים ללופט ברח' האצל בראשל"צ והבחינו כי במקום מתנהלת מסיבה.

המבלים במקום סירבו לפתוח את הדלתות והחלו לרסס גז פלפל לעבר השוטרים, כשחלקם ניסו להימלט דרך החלונות ולהתחבא בשירותים ועל גג המבנה. לאחר זמן קצר הצליחו השוטרים להיכנס למקום ולהפסיק את האירוע.

אחד מהמבלים נעצר לאחר שתקף את השוטרים בכניסתם, הוא נחקר בתחנה ושוחרר למעצר בית.

סה"כ נרשמו 103 דוחות קורונה, מתוכם דו"חות בסך 5,000 ש"ח לבעל המקום, לזמר ותקליטן ודו"ח בסך 3,000 ש"ח למבודד שלא דיווח.

כמו כן במקום אותר חולה קורונה מאומת שנשלח לבידוד וזומן לחקירה בגין הפצת המחלה בסיום תקופת הבידוד.

במקביל, בפשיטה משטרתית על מסיבה מחתרתית בחולון, נפצע קשה תושב המרכז בשנות ה 20 לחייו שנמלט מהחלון והסתתר על מדחס המזגן מחוץ לחלון שנשבר והוא נפל למטה.

העיתונאי החרדי ישראל כהן צייץ: "אחיי החילונים. מבין את הדילמה שלכם מה להגיב אחרי סיפור הזוי אמש בראשל״צ. כזה עוד לא היה – חולה קורונה שחוגג ורוקד יחד עם 150 איש במועדון קטן סגור. ברור שתעדיפו להתעלם. ההצעה שלי: כן תגיבו, כמונו, תגידו את האמת שמדובר בחלק שולי, כמו שאצלנו ברור לכל היום שזו קבוצה קיצונית בלבד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!