ברח לחולדאי

הסוף: אבי ניסנקורן פורש מפוליטיקה

תמונה – שלומי אמסלם לע"מ

חודש אחרי שעזב בקול רעש גדול את מפלגת 'כחול לבן' בראשות גנץ וחבר לחולדאי, בכיר מפלגת 'הישראלים' ושר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטים.

בהודעתו כתב: "אני איש ציבור תקופה ארוכה. אני לוקח היום פסק זמן. בכל תפקידיי הציבוריים עמדתי על ערכיי ונאבקתי עבורם.

כשר משפטים וכחבר כנסת מנעתי פגיעה חמורה בעצמאות שומרי הסף ובמעמד השופטים. מנעתי פוליטיזציה מסוכנת של מערכת החוק והמשפט. גם כשהמאבק היה כרוך במחיר אישי, לא סטיתי מהדרך ולא התקפלתי מול הניסיונות לחבל ולהחליש את יסודות שלטון החוק.

בה בעת, בהחלטות רבות כשר משפטים חיזקתי גם את זכויות הפרט והאזרח. נאבקתי באפליה ובגזענות, קידמתי את השיוויון המגדרי, את זכויות הקהילה הגאה ואת השיוויון בין כל אזרחי ישראל.

גם בתפקידי הקודם כיו"ר הסתדרות, שמתי את השיקול הערכי בראש סדר העדיפויות. נאבקתי והבאתי להישגים למען צמצום פערים בחברה – העלאת שכר המינימום באלף ש״ח, שיפור קצבאות הנכות והסיעוד, צמצום מספר עובדי הקבלן ושיפור זכויותיהם, קיצור שבוע העבודה, שילוב אנשים עם מוגבלות ועוד.

הבחירה במפלגת הישראלים היתה אידיאולוגית במטרה לקדם את אותם ערכים. אני מעריך את רון חולדאי ואת כל המועמדים ברשימת הישראלים. עם זאת, כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנו ריבוי מפלגות ומועמדים, מותר גם לדעת לזוז הצידה ולקחת פסק זמן. זה מה שאני עושה היום.

אני אמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות, הפילוג וההסתה, ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה.״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.