צפו

עמית סגל: מה ההבדל בין הלוויה להפגנות בלפור?

תמונה – באזזנט

העיתונאי עמית סגל מתח ביקורת באולפן חדשות 12 על ההבדלים בסיקור התקשורתית בין הפגנות בלפור להלוויית ראש הישיבה בירושלים: "התקהלות הזו היא דבר מגונה. במה זה שונה באופן אפידימיולוגי מהפגנות בבלפור? זה אותו ירושלים אותם אלפים. אני שואל כי אני רואה את הזעזוע. זה לא שלא שונה מהלוויות ביפו שלא הראינו אני מבין, של הבכיר בתנועה האיסלמית. אבל במה זה שונה מההפגנות?".

פרשן המשטרה משה נוסבאום ניסה להקשות על סגל: "חוקית אתה זוכר שבהלוויה מותר 20 איש בלבד". סגל הגיב: "עזוב חוקית אני שואל אפדימיולוגית. אגב מותר לקפוץ מהגג חוקית. למה הזעזוע?".

נוסבאום הגיב: "הגיע הזמן עמית שתבוא איתי פעם להפגנות בלפור שתראה איך מתנהגים שם. יותר מ95 אחוז חובשים מסכות". מגיב התוכנית רפי רשף קטע את הויכוח: "חרגנו מהנושא אני חוזר למציאות", סגל לא נשאר חייב ועקץ: "לדעתי אנחנו באותו נושא. אבל….".

העיתונאי ינון מגל גינה והבהיר: "ואחרי שדיברנו על הצביעות המדהימה של התקשורת והשמאל ביחס המבדיל בין הלוויה חרדית להלוויה ערבית או הפגנות נגד ביבי, צריך להבין שהלוויה היום, שההתקהלות בה הייתה לא בסדר! היא של ענף של הפלג הירושלמי קיצוניים ביותר. לא קשורים למדינה. מפעילים מוסדות ולא לוקחים שום תקציבים. בקיצור לא מאפיין"

שר הביטחון בני גנץ תקף: "ככה נראית אכיפה לא שוויונית: מיליוני משפחות וילדים סגורים בבתיהם ומקפידים על הכללים בזמן שאלפי חרדים מצטופפים בהלוויה, רובם גם בלי מסיכות. לא נסכים להמשך פייק סגר לא אפקטיבי. או שסוגרים לכולם – או שפותחים לכולם. נגמרו ימי התחמנות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.